در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

یه روز

نه که خیلی خوش اخلاقم برای خودم جایزه هم خریدم!!

اول رفتم پمپ بنزین! و کارواش.

بعد یه دفتر پاپکو خریدم برای خودم.مغازه دار با خوشرویی که نه اما خوب برگه هایی که ازش خریده بودم و عوض کرد.

بعد هم دودور توی اتوبان چرخیدم تا یه دوربرگردون پیدا کنم و برم از مغازه صنایع دستی خرت و پرت بخرم...یک سومشو به نیت هدیه دادن  به خواهری و دوستم خریدم اما خوب وقتی چیدم دلم نیومد خخخخ:)) هنوزم درگیرم

رسیدم خونه اول دکوری هایی که خریدم و چیدم...وایبر بازی و هات چاکلت زدم بر بدن---وزن و اینارم که بیخیال شدم---

مقاله مو ویرایش نهایی کردم و فرستادم!و تاکید کردم به خودم که من غلللط بکنممم دوباره همچین استرسی به خودم وارد کنم.بازم دست بابام درد نکنه که وقت گذاشت برام خیلییییییی

همسری اومد و ماهی هارو باهم شستیم...

تا دوروربرو شست و تمیز کرد من دوش گرفتم!ساعت 10 شب باهمه بدوبدوهای صبح تا عصرم تازه خواب از سرم پرید...

فیلم دیدم و بعدم 12 غش کردم...

دوستای خوبم مهربونیتونو بیش از پیش بم اثبات کردین ممنونم ازتون بابت پست قبل:**

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا- آغاز راهی دیگر پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

خدا رو شکر بهتری ... خرید درمانی بهترین راه حل مشکلاته اطلسی جان ...
در مورد پست قبل نظری ندارم چون هنوز تو شرایطش قرار نگرفتم ولی یکم ریلکس تر باش و اینقدر خودتو اذیت نکن ...

وقتی توی موقعیت باشی باید خیلیییییییی صبور باشی تا بتونی ب یتفاوت بگذری...همراهی کردن که اصلا دیگه یه بحث دیگه ست!ایشالا که نباشی توی موقعیتش...بهرحال ادم انتظار یکم معرفت از دشمنشم داره ادمای مدعی دوستی که هیچی...

مریم پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

عزیزم نمیدونم چه اتفاقی افتاده که اسمش گزاشتی حماقت ولی امیدوارم الان بهتر باشی

مرسی عزیزم خوبم الان...

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ق.ظ

شما هم ماهی خوردین؟؟؟؟ایول
من چرا زیاد ماهی دوست ندارم؟؟؟
چند وقت یه بار می خورم به نظرم خوشمزه ستا بیشتر از اون رو دوست ندارم

اره ما هرهفته ماهی میخوریم...خوبم منم راستش ترجیحم نیس اما بخاطر استفاده از گوشت سفید میخورم

نفیس شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

خوب کردی خرید کردی
بذار برا خودت باز برا خواهری میخری
وایی مقاله نگو که اصلا دیگه حوصله اشو ندارم

دادمش به خواهری!!دلم نیومد...
اوخ نگوووووووووو دلم خونه:((
تجربه جالبی بود که هنوز ارائه اش مونده

maha شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ http://haminkhobe.blogfa

خوشم میاد که علاج تو هم خرید درمانیه
البته وقتی نشه سفر رفت

علاج نبود والا !! فرار موقت بود:))

الی ناز شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:14 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

اطلسی جون واسه پست قبل رمز نداشتم نمیدونم از چی ناراحت بودی.ایشالا که تا الان ناراحتیت بهتر باشه و دلگیر نباشی..شاد باشی و پرانرژژژژژژی

مرسی خانومی...توهم همینطور

ساینا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ

چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده بود...مبارکه خریدات عزیزم...منم تو فکر یه گارد لوس واسه گوشیم هستم

منم دلم برای تو تنگگ شده بود عزیزممممممم:**
اره کلی رنگای جیغ به ادم روحیه میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد