در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

دزد2

بله برای بار دوم ماشینم توشله جان مورد اصابت دزد واقع شد!!

کجا؟توی پارکینگ خونه!!!!!!!!! ساعت5 صبح!شیشه سمت راننده رو شکستن و بلافاصله بسط باتری رو قطع کرده و ما هم گفتیم خوب صدا قطع شده و خوابیدیم!حتی همسر گفت برم پایین؟گفنتم نه بابا دزد هم باشه که نباید بری!!!

در نتیجه صبح با صحنه ویژه خورده شیشه و....مواجه شدیم و شوکی بمن وارد شد!البته همسر دیده بود و بعد پلیس من خبردار شدم!

همسایه هم گفت من صدای گرومپی پریدن شو شنیدم!و از دیوار خونه در حال ساخت کنار اومده!و تنها راه ورودشم همینه!

خلاصه که ضبط و پول خرد و جامدادی!!مو برده!!!!!!!! دزد فرهنگی بوده!در عین دله دزد بودنش!

اولش خیلی شوکه شدم چون مثه همسری فک کردم ای سی یو شو بردن و کامپیوتره پشت پنلشو!!اما بعد دیدم خسارت فقط ضبط و شیشه ست و البته لوازم تحریر دوست داشتنیم!!اتودم!!

خلاصه دنباله کارای صوری کلانتری و بعدم تعمیرات افتادیم و اونروز سر کار نرفتم...

توی خونه برای خودم کارایی که دوس داشتم یه روز توی خونه بمونم رو انجام دادم!!--نمیدونستم ارزوی یه روز موندنم اینجوری درست میشه!!---

همسری تا اطلاع ثانوی منو از دیدن فیلم محروم کرده!!!چون شبش فیلمی دیدم که ماشینشو دزد زده و ظاهرا همون لحظه جذبش کردم!!!!!!!!!!!

خلاصه بعد از شوک درومدن گفتم به جهنم!و فهمیدم توی این مسائل خیلی راحت تر برخورد میکنم تا مسائلی که عصبیم میکنه!!!!حتی پیشنهاد حلیم خوری سر صبح رو هم به همسری دادم بعد جارو کردن شیشه ها!!جالب بود برای خودمم!!فقط لجم گرفت که بین 5تا 206 چرا اومده سراغ ماله ما!؟؟؟؟؟؟/ اووووووووف

نذاشت ذوق کنیم که این هفته دوتا 5شنبه و دوتا جمعه داره!!!!!!!!

یه چیزایی دستگیرم شده از اخلاقیات اطرافیان بهت زده شدم و دارم خودمو باش سازگار میکنم ایشالا توی پست خصوصی میگم.

این هفته خیلی درگیرم.مقاله و پوستر و همایش و کلاس و ترجمه و مهمونی دوستام و ....میام به زودی!!

نظرات 6 + ارسال نظر
الی ناز پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

بازم دزد؟؟..دزد چه دله دزد باشه چه حرفه ای لج آدمو درمیاره..واای ما که تو شهرمون اینقد با خیال راحت خونه و ماشینمون رو ول میکنیم وقتی یه هفته میریم شهر بزرگتر خیلی سختمونه که بخوایم مواظب همه چیز باشیم..از گوشی بگیر تا ماشین..اینجا یه موقعهایی میشه همسری یادش میره قفل ماشینو بزنه اگه یک روزم سرجاش بمونه غصه ای نداریم ولی یه سری اومده بودیم مشهد بعد 5 دقیقه همسری گفت واای یادم رفت قفل کنم دیگه تا به ماشین رسیدیم قلبمون تو پاچمون افتاده بود..خدا خودش شر گدایی و نداری و دزدی رو از سر مردم کم کنه

بعد اطلسی این دو تا 5شنبه و دو تا جمعه رو تو کدوم تقویم دیدی که ما هم بیایم طبق اون زندگی کنیم

خوش بحالتون و افرین به غیرت این مردمتون...
تعطیلی 4شنبه رو میگم عزیزم:))

الهه(جون جون) جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

ای داد بیداد
ما هم این هفته تهران بودیم و شب ضبط ماشین بابا که 206 بود زده بودن ..تاااااازه دسته کلیدهای بابام و صلوات شمارشم برده بود خخخخخخ میگن میخواسته بقیه صلواتها رو براش بفرسته
یه حوله هم داداشی پشت شیشه عقب گذاشته بود اونم برده واسه حمامش

ای بابا این دله دزدا خیلی بیشتر دل ادمو میسوزونن

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:24 ق.ظ

ایشالا دستش بشکنه کسی که اومده ماشین اطلسی رو دزدیده.میگم اینکه آدم بمونه به وسیله شخصی اش تعدی شده این ادمو بیشتر داغون میکنه تا اون مسائل مالیش...اما خب اینکه اومده و جامدادی برده دل ادمو به درد میاره ....با خودم میگم نکنه بچه دانش اموز داشته و نتونسته بوده لوازم التحریر بخره.هییی

درسته همین حس تعدی و بی امنیتی...
نه عزیزم اگه اگه غیرت بچه دانش اموزشو داشت میرفت سر کار!!واقعا با اون پول خردا و جامدادی کار یه روزش حل میشد...کارگری که میتونس بکنه برای یه روز

maha شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ http://haminkhobe.blogfa

احتمال میره جذب کرده باشی
جامدادی؟ را هم برده؟
افرین به بازخورد
و عکس العملت
فدا سرت

خودمم از عکی العملم شوکه شدم!
مرسی عزیزممم

قاصدک شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

فکر کنم جامدادیت چشمش رو گرفته بوده اطلسی ..
چقدر بدن اینا .. چرا این کارا رو میکنن؟؟
نمیدونم .. ایشالا خدا همه ما رو به راه درست هدایت کنه که باعث مزاحمت و آزار بقیه نشیم .. حالا به هر شکل ..

شاید...همه خودکار رنگیام اتودم...:(((دستکشم!
واقعا خیلی بدن...
ایشالا

مریم شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:58 ب.ظ

اطلسی ببین قانون جذب چه رده بین 5 تا 206 میاد سراغ توشله.وای چه هفته پر کاری خدا قوت

مرسی عزیزم اره میبینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد