در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

کنفرانس و این هفته

این هفته مثه اسب دویدم...دوروز کنفرانس و استرس پوسترم و سخنرانی مدیر عاملمون...که مسئولیتش با من بود...استرس زیادی داشتم که همه چی اوکی باشه اسلایدام خراب نشه هماهنگ باشم باش بدون هیچ تمرین قبلی...

خلاصه که خداروشکر بخیر گذشت و همه چی خیلی خوب بود تجربه جدید بود بودن توی این جمع ها....مهمونای خارجیش خیلی باحال بودن یه پیرمردی بود ریلکس....اصلا توی قید و بندای ما نبود....

کلی هم مدیرم و اون همکارایی که شخصیت درستی دارن تشکر کردن ازم...اما خوب اونایی که مریضن هم مثه همیشه مریضیشونو نشون دادن!

هنوز بدنم کوفته است از خستگی...روز اول هم مستقیم رفتم کلاس تا 9 شب دیگه جنازه بودم.پرپر وقت شناس هم همون روز...دیگه هیچی...

این دوروز هم توی شرکت کلاس داریم فشرده و هنوز ریلکس نشدم...

به همه اینا یه شب تولد دخی خاله و درگیری های فکری خاص یه سری ادم های دورو و دغل و دروغگو و البته منفعت طلب رو هم اضافه کنید که برای همه دردسر شده!! رو اضافه کنید...یعنی من الان یه موجود فشرده مچاله شده هستم که میخوام اخر هفته فقط استراحت کنم....

ادم باید از هرررررررچی دروغگوی دوروی دغله دوری کنه!این یک اجبار و الزامه...حتی اگه دوست باشه!حتی اگه خویشاوند باشه!!!حتی اگر نزدکی باشه!فقط باید در حد اجبار سلام علیک باشه و بس...

نظرات 3 + ارسال نظر
maha چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://haminkhobe.blogfa

به شدت موافقم
ط تحمل کردنش و فقط سلام

در سکوت مطلق!!

نفیس جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

قسمت اول پستت مهمه
بقیه تو حاشیه ان اطلسی جون
دقیقا دوری لازمه

متاسفانه حواشی زندگی من زیاده!!!متاسفانه بخش بزرگی از ذهن منو درگیر میکنن:((

سارا- آغاز راهی دیگر دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:47 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

کجایی دختر جان؟

عزیزمییییییی...شلوغم خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد