در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

یعنی هرچقدر بگم شلوغم کم گفتم...اخر سال و درگیری های خودش هست ازونطرف یه مانوری باید برگزار کنیم ملی!! من میدوم ساعت میدوه....وقتی میبینم همکارا کیف به دستن میفهمم ظهر شده!بدو بدو میرم کلاس...

اصن یه وعضی!! دقیقا حکم این روزای منه!!


دیروز به مناسبت روز مه.ندس از مامانم با خواهری زورگیری کردیم و بردیمش کافی شاپ...کلی خندیدم و خوش گذشت برگشت هم از دل نرم مامانم برای همسری معجون گرفت بردم خونه.حیف که دایی همسری زده زیر قولش و ما یکم دودل شدیم برای سفر...بخاطر همراهی مامانم اینا.از طرفی راه برگشت هم نداریم!! دپرس شدیم و همسری گفت بریم خونه مامان اینا شب.بابا ماموریته.


بگذریم ادم به حرف و قول خودشونم نمیتونه دیگه تکیه کنه...والا ماکه اصراری نداشتیم!


تو فکر مانتو و بلوز عیدم...ترجیحا حاضری.تا این پارچه ای که خریدم فعلا نگه دارم.همه سرکار گذاشتن میگن هفته دیگه جنس میاریم...

موضوع پایان نامه ذهنمو مشغول کرده...

مهمونی های آخر سال...

سرما هم خوردم!!



من برم کلاسم دیر میشه.

از همه تون بیخبرم...امیدوارم خوش باشین:*

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

روزهای شلوغت ایشالا با کلی خوشی و شادی و سلامتی همراه باشه عزیزم ..
بدو برو سر کلاس

ممنونم دوست گلم توهم همینطور
کامنتتو دیدم و مرسی خانومی
مشغول زندگی شاد باش لطفا خواهشا

نفیس پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

آخ آخ منو بردی تو روزای آخر سا تو محل کار

روز اخر سال نگو....

زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:29 ق.ظ

خانوم سرشلوغیان خوبی؟وای از الان پایان نامه؟؟؟مگه 4ترمه درست تموم نمیشه؟البته که راست میگی خیلی از همکلاسیهای من از الان دارن موضوع انتخاب میکنن
خانوم شما هم شاد باشید

:*
خوب چرا این ترم3 هستم دیگه!
من خیلی فشرده واحد برداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد