در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

بیستم اسفند

هفته اخره....اکثر کارهام لیست شده...یه حجم بزرگی از خستگی  جسمی و روحی هم دارم...روحی از بابت کارهای عقب افتاده ام...هرچی لیست میکنم باز اضافه میشه...

دیروز بیستم بود.یه بیستم عشقولانه دیگه...

خیلی دلم ارامش و استراحت ایام عیدو میخواد

ایشالا یه سفر خواهیم داشت.ازین سفرهایی که هم لباس مهمونی عید باید ببریم برای دیدو بازدید هم در ادامش لباس های کتار دریا:))

هروقت یادم میاد دایی فرنام چطور ابروریزی کرد دپرس میشم...مامانم اینا در سفر تابستون- اگه اوکی بشه- همراهیمون نمیکنن...

دیشب بعد مدتها10 شب خوابیدیم...تمام روزهارو دارم میدوم...صبح کمی از خستگی این چندماهم حل شده بود!!اما الان دوباره...یکم هم حس سرما خوردگی دارم...مور مور میشم.گلو دردم

خوردو خوراکم تغییر نکرده اما چون تحرکم زیاده و از ترس زیاد شدن اشتهام مولتی ویتامین نمیخورم واقعا کم میارم...یهو down میشم!!!

شنبه یه آزمایش چک اپ داریم دوتایی...اوووو فک کنم نسخه مون از آذر ماه باشه!!!!

شنبه وقت خوشگلاسیون دارم برای موهام...دلم خواست برای خودم خانومی باشم امسال عید.ناسلامتی خودم کارمندم.با شوهرم دوتایی کار میکینم و خداروشکر پس انداز هم داریم.بقیش دیگه به لطف خدا سلامتی عزیزانم باشه و دل خوش کافیه...

خوبه امسال زودتر خونه تکونیم تموم شد و این دوهفته لااقل فکرم ازین موضوع آزاده!

دوس دارم جمعه 29 ام رو برم توی بازا گل بچرخم و شوق مردم و ماهی قرمزا و گل و سبزه رو ببینم....عاشق این روز سالم...

ایشالا فکرمو جمع کنم یه جمع بندی از امسال و آرزوهای سال بعدم بنویسم.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ق.ظ

حرفهایی که اون روز خانواده ام بهم زدن .ناسلامتی خودت کارمندی نباید از هیچ لحاظی از خانومهای خونه دار اطرافت جا بمونی
خوش به حالت خونه تکونیت تموم شد.ما تازه دیروز خونه تکونی را آغازیدیم.میگم تموم میشه؟

حالا بحث عقب افتادن هم نیس منظورم مراعات های زیادی که میکنمه با اینکه منبع درامدی هستم...بگذریم مهم دل خوش خود ادمه
خدا قوت زهراجونمم:*

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ق.ظ

همون دیگه منظوره خانواده منم دقیقا همینه .که برای خودت خرج کن...داری برای راحتی خودت کار میکنی پس خوب بگرد و راحت برای خودت خرج کن

بلی دقیقا::*

قاصدک یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

تصمیم برای موهات چی شد؟ البته دیگه باید بپرسم چه اتفاقی برای موهات افتاد
دل خوش کافیه .. و سلامتی ..

عزیزمی...انجام شد یه هایلایت ترکیبی روی زمینه موی خودم مسی و شرابی...دوسش دارم بقول تو تم قرمزش صورتمو بازتر و جوون کرده!

قاصدک یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ب.ظ

چه خووووووووووووووووشگل
مبارک باشه ..
منم دیروز رفتم قاصدک موقرمزی با یه تم یواش بنفش شدم ..

من که عمیقا عاشق رنگ قرمز شده ام اطلسی ..

زنده باد قرمزززززز

با کلاه برات هایلایت در میاره یا فویل؟
من یک بار در طول عمرم با کلاه هایلایت در آوردم و رسما گریه کردم تا موهام از کلاه در اومد ..

مبارکههههههههه عزیزممممممممممممم خوشگلتر از همیشه شدی پس
دو3 دفعه قبل از پلاستیک دراورد مثه کلاه
امسال با پلاستیک لایه لایه دندون موشی زد سوزنی رنگ کرد...مدل ابتکارانه ای به خرج داد!!:))

نفیس دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

موهات مبارک اطلسی جون
واقعا دل خوش مهمترین چیزه
بقیه اش حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد