در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

سال عروس

قراره سال 94 روزی هزار بار بیشتر خداروشکر کنیم...برای سلامتی خودمون و خانوادمون.برای رفاه و ارامشمون.برای همه چی...

یه قرار بولد و جدی داریم برای این سال.یه سفر اساسی....ایشالا اگه خدا بخواد

قراره مثه سال93 خوب کارو تلاش کنیم....اگر خدا بخواد و شرایط جور بشه همسری کارشو عوض کنه.نظام مهندسی شو بگیره و بره سراغ کارهای بهتری...

ایشالا خودم وضعیتم تثبیت بشه توی شرکت...

قراره چندتا سفر داخلی بریم که اولیش از عید شروع میشه...

شمال.تهران.شهرهایی که کمتر رفتیم و نرفیتم رو ایشالا بریم.

همچنان پرتلاش باشم...بتونم ایشالا این درسای اخر رو با موفقیت تموم کنم و برم سراغ غول پایان نامه...

بشینیم دوتایی دفتر ارزوهامونو تکمیل کنیم...

عشقولانه قدم زدن های زیر بارون بهاری رو مثه دوران اشناییمون از سر بگیریم...

سال گذشته سعی کردم بیشتر خودم باشم...باب میل خودم با در نظر گرفتن عزززیزانم....مهربون باشم در عین توجه به خودم.محبت کنم نه در حد وظیفه...و و و...دوس دارم امسال بیشتر بتونم روی خودم کار کنم و موفق تر باشم توی این قضیه...

با همسرم عزیزدلم....همراه باشم...روابطمونو بهتر مدیریت کنیم...

برای خانواده ام بیشتر وقت بزارم...

کتابهای بیشتر بخونم...به کتابهای درسی اکتفا نکنم...

پس انداز خوبی بکنم.هم مالی هم اخلاقی!

برای سلامتی مون بیشتر وقت بزاریم...ورزش ورزش...جزء همیشه گم شده روزگار و زندگیمون توی این بدوبدو های روزمره...

سال 93 مهمونی های خانوادگی زیادی داشتیم...عمه همسر.دایی های همسر.بابابزرگ خودم.سالگردها و تولدهایی که جشن گرفتیم...دوس دارم سال 93 هم انشاءالله همیشه به شادی دور هم جمع بشیم.

توی فکر تعویض خونه هستیم...

توی فکرهای بزرگتر و اساسی تر....

در اخر برای همه سلامتی میخوام یه دل خوش...که از همه چی مهمتره...

گم شدن توی هیاهوی 29 اسفند بین ماهی فروشا و گل فروشها و بوی سبزه های خیس بارون خورده رو دوس دارم...جمعه اخر93 بیا که بیصبرانه منتظرتم...

سال نو همه شما دوستای خوب و همیشه همراهم مبارک/

*عنوان بر اساس نوشتن سال 1394 با فونت فارسیه...

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا- آغاز راهی دیگر سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

برای دعاهای قشنگت یه آمین بلند زا عمق وجودم اطلسی جان ...
همیشه شاد بشای و روزها و سال ها و لحظاتت پر از خوشی و سلامتی و شادی دوست خوبم ...

همچنین برای شما عروس خانوم خوشگل

نفیس سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

هورا پیش به سوی اهداف جدید
سال نوت مبارک دوستم

همچنین برای تو نفیس جونم امسال برات سال دیداره

قاصدک چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:02 ق.ظ

اطلسی عزیزم .. نوروز رو کمی زودتر بهت تبریک میگم .. و امیدوارم همه ی رویاهای قشنگت محقق بشه .. و همیشه شاد و موفق و آروم باشی عزیزم ..

مرصی قاصدک مهربونم همینطور تو عزیزم:*

سپینود چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

آمین برای همه دعاهای قشنگ .
سال نو شما هم مبارک .

:**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد