در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

بوی عیدی

بوی عید میاد با گل و گلکاری های بابا توی حیاط خونشون...بنفشه سنبل کوکب و ....

بوی عید میاد با اسکناس های نویی که همسری خریده!! عیدی بده به بچه ها!!دوسش دارم با این همه ذوقش برای خوشحال کردن بچه ها....دخی خاله و پسر دایی های من...

بوی عید میاد با این هوای ابری و خنک...

بوی عیده با خونه تکونده شده ی تمیزمون که یه نظافت کلی میخواد برای لحظه سال تحویل...

بوی عید میاد با لباسای خشکشویی رفته ی سال قبل...

بوی عید میاد با دل خوش ایشالا...با سلامتی...با این لحظه های اخر سر کار.با تقویم رومیزی عوض شده منتظر سال94

بوی عید میاد با چیدن 7سین روی ترمه زرشکی خونمون....

خدایا شکرت....برای خانواده همیشه مهربونم...برای همسر همیییییییییشه همراهم

خدایا کمکم کن خوب باشم.خوب.

بوی عیدی، بوی توپ / بوی کاغذ رنگی / بوی تند ماهی دودی / وسط سفره نو / بوی یاس جانماز ترمه مادربزرگ / با اینا زمستونو سر می کنم / با اینا خستگیمو در می کنم / شادی شکستن قلک پول / وحشت کم شدن سکه عیدی از شمردن زیاد / بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب / با اینا زمستونو سر می کنم / با اینا خستگیمو در می کنم »

نظرات 3 + ارسال نظر
dokhmali پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

sale no mabarak azizaaaaaaam.. elahi ke emsal barat por az behtarin ha bashe

همچنین عزیزم:**

maha جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ق.ظ http://haminkhobe.blogfa

بوی عید میاد
سال نو مبارک
ایام بکام و شادی

:**

نفیس سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

به به
عیدت مبارک عزیزم
خوشیاتون مستدام

:**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد