در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

شروع سال جدید...

شروع سال جدید و روز کاری جدی امساله....

اونقدرها هم که فکر میکردیم شنبه خر نیس!:دی

اولین روز رو جفتمون سعی کردیم ریلکس شروع کنیم و شب رو با پیاده روی زیر بارون  پارک سرسبز تموم کردیم...شر شر از سرو صورتمون اب میچکید!!

میوه خوردیم و سعی کردیم شام کم بخوریم:))

یه مسافرت یه هفته ای سرحالمون کرد...تهران کار اداری و شمال گردش و تفریح و دورهمی با عمو و بچه ها...

کلی سر مانتو عیدم حرص خوردم تا اخرشم اونی که میخواستم نشد!اونجا به راحتی اب خوردن با قیمت مناسب یکی خریدم!!

فروردین ادامه داره با مهمونی های مانده از عید دیدنی....

اردیبهشت با حجم کاری بالا و میان ترم ها....

خرداد هم پایان ترم 

تیر هم  ایشالا گوش شیطون کر اماده سفر بشیم.

دایی درمورد بروز ژن های معیوب در سن بالا با همسری صحبت کرد و همین باعث شد همسری از من بپرسه برنامه چیه!!:)))

چه ایده ای برای روز مادر دارید؟!

میخوام برا یخودم عیدی و هدیه روز زن بخرم!!یعنی سفارششو دادم به دوستم.

ادم هرچی میخره و لیست مینویسه و شرط میکنه دیگه نخره باز میبینی یه چیزی از یه جایی زد بیرون:))

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ب.ظ

سال نو مبارک عزیزم ..
ایشالا 94 براتون خوش یمن و آروم و زیبا بگذره ..
من همین امروز متوجه شدم آخر هفته روز مادر هست .. کلا شوکه شدم ..
کار خوبی میکنی برای خودت هدیه میگیری ..

راستش ما خیلی کم تهران بودیم .. ولی باز هم ناراحت شدم که از تهران اومدنتون بی خبر بودم و نشد ما هم میزبان شما باشیم ..

اروم و خوب گفتی
مرسی ایشالا برای شما دوست مهربونم
کجا بودی عزیزم؟
لطف داری همیشه بما:*

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام بر اطلسی بانو و سال نوت مبارک.ایشالا که در سال جدید به همه ارزوهای ریز و درشتت برسی...در مورد بچه هم بهش فکرکن.به نظرم ادم هرچی با بچه اش تفاوت سنی اش کمتر باشه بهتره...من همش با خودم میگم اگه همون سال اول بچه دار شده بودیم الان نی نی مون 5سال و نیمش بود.خب خیلی خوب بود از آب و گل هم در اومده بود..تازه خودمون چقد خوبیم که با بابا و مامانمون تفاوت سنیمون کمه!!!!@@@
راستی تو تهران بودی و نگفتی؟بابا یه زنگی.یه اس ام اسی.یه سوتی میزدی در خدمت بودیم

مرسی دوست خوبم توهم همینوطر عزیزم ایشالا...مامان بابا خوبن؟
خوب بله ولی اون موقع هم یه سری نه ها داشتیم:))
عزیزم خیلی کوتاه بود 2روز شرمنده

فرناز دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

سال نو مبارک ! میبینم که بوی نی نی میاد

خخخخ نه هنوز:))
خوبی دختر؟کجایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد