در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

همه عطر های من

دیروز دوستم به سفارشم عمل کرده بود و برام از اشناشون که مستقیم عطر وارد میکنه یکی خریده بود.

برای دم دستم میخواستم...استیل.حالا میتونم باش دوش بگیرم:))

وای که امروز با هرنفسم منو میبره به روزهای دانشجویی و اول عقدمون...

اخرین ولنتاین دوستیمون برام همسری خرید و من نگهش داشتم سال بعد توی عقد بم داد....

عطرای من هرکدومشون یه حسی رو برای من منتقل میکنه

هالووین که اول قبولی دانشگاهم سال84 بابام خرید...اولین عطر درست و حسابی من بود...بوی خنک هندونه ای!!یادکه از میلاد نور خریدیم.با دخی عمو اینا بودیم.از دانشگاه که میومدم خونه مامان درو باز میکرد هنوز چهره اش یادمه میگفت چه عطــــــــری زدی اطلسی!!

بعد ورساچه مشکی که همسری بمناسبت دومین سالگرد دوستیمون سال86 خرید...بوی شیرین و تلخش...یادمه همسری نفس عمیق میکشیدش!!

سومی اسکادا آبی بود...بوی شیک  و خنک انگلیسی.بعد جراحی آپاندیسم سال88مامانم خرید.به سفارش خودم که کمپوت اناناس اسکادا میخوام:)) هروقت میزدم حس این خانمای انگلیسی کلاسک بم دست میداد با لباسای پفی!

چهارمی دیور ادیکت بود کادو تولد سال89 که توی عقد بودیم و همسری خرید...یادمه تا مدتها عذاب وجدان قیمتشو داشتم!!پول یه تیکه طلا رو بش دادم!البته حلالش کردم و تا امسال داشتمش ...بوی سنگین و تلخ و شیک...از عذاب وجدانش بگذریم عالی بود.

همیشه یادم میاره که همسری توی هیچ خرید من نه نیورد طفلی...مامانم هنوز که هنوزه میگه  بگذریم که خیلی گرون خریدی اما ازون عطرت میخوام!!

بعد استیل که اون موقع اوریجینال بود///کادو ولنتاینمون که همسری با یه کیف سورپرایزم کرد!قیافم دیدنی بود!چون فقط فک میکردم همین عطر باشه!بعد دیدم  کیف تعمیر شده خودمه!بعد هم کیف سفید و دیدم!

اون سالی که دوست بودیم حدس میزدم برام هدیه خریده باشه اما وقتی بم داد خیلی ذوق کردم!یادمه میگفت به مامانمو و خواهرم پرسیدن چی خریدی براش؟گفتم عطر!!گفتن خیلی کار خوبی کردی!خخخ

همون سال از کیش توی سفر دونفره مون یه باربری صورتی هم خریدم/بلیط تخفیف کشتی بود!کلی دست و جیغ کشیدم !تا بم داد!مدیون شال سرخابی جیغ خواهری هم بودم!

بعد دوتا سفارش دادم مادام برام سوغاتی اورد سال91.اسکادایی که اشتباهی ادرس دادم و همینطور مونده!

یکی هم ورساچه دیموند زرد بود/خنک و فرار!

همون سال 91دایی برام یکی اورد.نارسیسو مشکی...عجب بوی شیکی داره.محشر...تموم حس های درهم و خوب موقع اثاث کشی و خونه خریدن رو یادم میندازه...و مهربونی های خاص داییم که ازونور دنیا برای من و خواهری فقط همچین هدیه ای اورده بود وبرای مامانم یه توگردنی خاص ...هنوزم دارمش و برای کمتر زدنش این استیل رو دوباره خریدم.

این وسطها از دورو ور چندتا دم دستی هم رسید که یادم نیس اسماشو...یا زود بوی الکل گرفت یا حساسیت داشتم بش..

اونایی که دوس دارم دوباره بخرم اسکادا و دیور هستش...7-8تا هم لیست کردم بخرم روزی:)

بعد مدتها پست طولانی با عکس نوشتن سخت بودا:)) خدایی بی کامنت رد نشید خخخخخخ

نظرات 8 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ

مبارک باشه عزیزم ..
خیلی برام جالب بود که عطر رو نگه داشته بودی و بعد عقد رو کرده بودی .. از این کارت واقعا خوشم اومد .. من همچین چیزی به ذهنم نمی رسید ..
کلا از این تیپ ریزه کاریهای رفتاریت خوشم میاد .. و دوست دارم این رفتارها رو یاد بگیرم ..
یه بار دیگه هم گفته بودم بهت .. من کادو خریدن برای خودم رو بعد از نوشته های تو عملی کردم .. حس مثبتش خیلی خوبه ..

من عاشق دو تا عطر هستم .. کلا دوران دانشجویی را به یادم میاره .. یکی :
http://atrshop.17177.ir/wp-content/uploads/2013/02/Sentiment-for-women-by-Escada1.jpg
و دومی که خیییییییلی بیشتر دوستش دارم:
http://www.shaghayegh2.com/Portals/0/Shaghayegh2-Store-Perfume-Images/2/E/Estee-Lauder/Pleasures/Pleasures.jpg
و این پست تو باعث شد که به فکر خرید دوباره بیفتم ..

کادوهای فرنام یا به اسم دوستام رو میشد یا همینطوری نگه داشتم بعد عقد...اونایی که اخرا گرفتم یا مثه سکه رو نگه داشتم...بعدا رو کردم
قربونت برم قاصدک مهربون...
ایشالا یه خوشبوشو برای خودت بخری
استله؟چطوره بوش؟

دخملی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ

منم اولین عطر شیک و رسمیم هالوین بود... یادش به خیر... بابا برام خرید اولین عیدی که دانشجو شده بودم....

اره یادمه بم گفته بودی...اینم بابام برام خرید
خدا پدرتو رحمت کنه عزیزم

قاصدک سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

pleasures معرکه است اطلسی .. یه بوی خیلی شیک و ملایم ..
من عطر خیلی شیرین رو دوست ندارم .. سردرد میگیرم ..
من سال 80-81 داشتمش .. و همه اطرافیان بوش رو دوست داشتن ..

کدوم برنده؟
من عطرهای شیرین رو زمستونا میزنم...البته نه خیلی شیرین باید کمی تم تلخ داشته باشه
چه خوب

زهرای روزهای خوب پاییزی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ

چه باحال.تا پستتو خوندم یه بوی عطر از اون ور پارتیشن اومد...فکرکنم همکارای اون وری عطر زدن
پستت عالی بود.کلی ایده داد
من از همه عطرام این بو رو بیشتر دوست داشتم...منو یاد روزهای خوب اوایل عروسی می اندازه
http://www.puna.ir/upload/thumb2/product/1390378472.png
بوش خیلی شیکه و خواستنیه

شایدم خیلی محو بوها شدی؟:))
باس رو منم شنیدم کلا برندها یک عطر خاص و شیک دارن معمولا

نفیس سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:16 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

مبارکه دوستم همشون رو بو کردم خیلی خوبن
اولین عطر شیک من جیوانجی بود سال 76 هدیه المپیاد فیزیک

خودت بی کامنت رد نشی اطلسی

اره اونم شنیدم...
نوشتم مخصوصصصصص

پریسا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:18 ب.ظ

خیلی از عطرهات با عطرهای من مشترک بود

جدی؟چه جالب!

زیبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ http://khanoomekarmand.persianblog.ir

چقققققققدر تو عطر داشتی تو این چند سال !! آفرین
خیلی خوشم میاد از آدمایی که به بوی خوش بها می دن ...

من عطرو خیلی دوس دارم!
قربونه شوما

ویدا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ب.ظ

چه پست خوبی بود
چقدر عطر مشترک داشتیم
سلیقه هامون کلا تو یه مایه هست
اسکادای اشتباهیت من اونی رو که میخواستی دارم

چه باحال
عکس اون اشتباهی رو برام بده پس:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد