در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

114 مین بیستم و روز زن

در خونه رو که باز کردم حسابی سورپرایز شدم!یه جعبه کادو شده با یه شاخه رز روی کانتر اشپزخونه در انتظارم بود...

حسابی سورپرایز شدم.اصلا فکرشو نمیکردم همش منتظر بودم همسری ازم بپرسه چی میخوای!؟

گل خوشبو و شادابشو بمناسبت بیستم عمیق نفس کشیدم و سعی کردم موقع باز کردن کادو هیجان و کش بدم...یکم قلبم روی ریتم تند بمونه...میدونستم اون هدیه ماله منه.عجله چرا؟

همسری هم مدام توی چشمای برق زده من نگاه میکرد و میخندید میگفت حدس میزنی؟

وقتی بازش کردم یه جعبه بود باریک!جنسش به جعبه طلا نمیخورد!فکر طلا هم نداشتم.به جعبه خودنویس شبیه بود:)))

خلاصه که با پنل ضبط ماشینم اساسی سورپرایز شدم....

به همسری میگم تیکه های پازل رو میچینم کنار هم!!

بعد ازظهر که اومدم ماشینو بت بدم کارتت روی کانتر بود کنار تلفن!داشتی موجودی میگرفتی؟!

وقتی زنگیدی گفتی ماشینو میخوام قرار دارم جایی با پراید نمیشه برم!!برای همین بود؟

پریروز از خونه دوستم هردو باهم رسیدیم توی پارکینگ یه نگاه چپی به گوشیم که در حال پلی اهنگ بود کردی برای همین بود؟!

اونروز دیدیم شارزر لپتاپت وصله!!گفتی ایمیل چک کردم!نگو مدلشو سرچ میکردی؟

خلاصه که امسال حسابی سورپرایز شدم! ازونجایی هم که ضبط ماشینو دزد جان بی انصاف دزدیه بود دلم نمیومد دوباره بخرمش که همسری لطف کرد.

پی نوشت:برای مامانم هرکاری کردم نزاشت خرید کنم!!از رژ و بلوز و کالج گرفته تا....اینقدر قسم داد و به جون تو نمیزارمی گفت که دیگه اشکم داشت در میومد!گفته فقط دوتا کتاب برام بخرید...شاید براش یه کرم مو بخرم امروز...مامان من خیلی بده توی کادو خریدن نمیزاره اصلا...اشتباه کردم اصلا پرسیدم:((

برای مادام هم کیف پول داشتم.برای مادربزرگ فرنام هم که هرسال فقط ما کادو میخریم! روسری.

نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ق.ظ

خیلی مبارک باشه ..
الهی همیشه آهنگ های شاد و رمانتیک ازش پخش بشه ..

مرسی دوستم

نفیس پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

ای جان مبارکه
مامانا که واقعا اشک در میارن
ارزشششون از کادو بالاتره اما ما با کادو فقط یاداوری میکنیم بهشون

دقیقا!!

شکوفه پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

اطلسی جان سلام ...سال نو مبارک...روزت هم مبارک...همه چی مبارک کلن...در مورد پست قبل که خیلی هم زیبا بود خواستم منم بهت بگم به عنوان یک خواهر که اگه شرایطش هست دست دست نکنید...توکل به خدا کنید..منم بعد 7 سال بلاخره قبول کردم مادر بشم و الان منتظر به دنیا اومدنشم..پستت خیلی حسهای خوبی بهم داد ..ممنونم

خداروشکر ایشلا سلامت باشید
بله درست میگی...

پریسا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

مبارک باااشه

:*

مریم شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ

مامانم منم این جوری منم دیگه نمیپرسم که چی لازم داره میخرم و بعدا تا کی ازش میشنوم که نخر پولاتو جمع کن

اخ دقیقا من اصلا میدونم چرا اینطور میکنه!
میخواد رسم بشه برای مادام هم فقط کتاب بگیریم!!بیچاره تا کجا فکر میکنه

setayesh یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:41 ب.ظ http://khalvatgahe-maa.blogfa.com

مبارکت باشه عزیزممم! اولین بار بود میخوندمت نوشته های به دلم نشست با نمک مینویسی

مرسی خانمی لطف داری

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ق.ظ

طفلک مامانه من تا فهمید می خواهیم بریم خونشون کلی قسم و ایه که هیچیییییییییییی برای من نخرید.ما فقط سلامتیتونو می خواهیم .نتیجه اینکه کادوی مادرشوهر شد یه ربع سکه و کادوی مامان هم دقیقا یک سوم اون

دقیقا...حالا مامان من میخواد این قضیه رو باب کنه کهفقط تولد کادو بخریم و بقیه سال رو با کتاب...
اما اونطرف توقع ها هرروز بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد