در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

هدیه

همسری دیشب یه جعبه جواهر بم داد و گفت اینو جیمز برات فرستاده!

بش گفتم چه غلطا دفعه اخرت باشه

بازش کردم ابهتش منو گرفت!!

دوتا گوشوراه مروارید خوشگل که روی درش از داخل یه چراغ ای ای دی کوچولو نور مینداخت و درخشش رو چندبرابر میکرد!!

یادم اومد شمال که بودیم توی حمام گوشواره ام نزدیک بود بره توی چاه!تصمیم گرفتم یه گوشوراه بدلی بخرم که ماله سرویس مرواریدم استفاده نکنم!!فکر نمیکردم در اون لحظه اینقدر قدرت جذبم بالا باشه والا چیزای دیگه هم میخواستم:))

جیمز مدیر بازرگانی یکی از شرکتایی که توی چین همسری اینا باش مراوده دارن!

دفعه قبل یه کیف مدارک اورد که نصیب من شد..خیلی خوبه.

میگفت منو ببرید کلیسای زرد:)))

ناهار هم باهم رفتیم بیرون و مثه همه چینی ها سوپ رو هورت میکشید!

خیلی باحالا بود شخصیتش

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرای روزهای خوب پاییزی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

اقا یدونه از جیمزا چرا با ما دوست نمیشه؟؟؟؟؟
خانوم مبارک کادوت باشه.به خوشی استفاده کنی

:))))

قاصدک سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ب.ظ

مبارک باشه .. من خیلی مروارید دوست دارم

قابلی نداره عزیزم

maha سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ http://haminkhobe.blogfa

مبارکه
چینی ها چای و نسکافه را هم هورت میکشن
من بی خیالیشون را ب هنگام میزبانشون بودن دوس دارم

اره هورتین کلا:))
والبته فینی:))

نفیس چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

مبارکه

:*

سارمونلا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ http://khaterestan.persianblog.ir

منم رمز میخوام

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد