در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

مثبت پلیز

واقعا این قدرت جذب و فکر چه کارا که نمیکنه!!

دوروز پیش هوا ابری و نم نم بارون بود!موقعی که از پارکینگ اومدم بیرون با خودم گفتم ارون هواهاست که اگر ماشین نداشتم پیاده روی میکردم!!

عاقا این چه فکر نحسی بود که از سرم گذشت؟!:))   هیچی دیگه امروز دیده شد که بعلت گیجی همسایه مامان اینا و قفل کردن در پارکینگ بنده پیاده گز کردم شرکت!فقط یکمی توی اون هوای بارونی و ضل گرمای امروز تفاوت قابل توجهی بود!!:))))

ماشین توی خونه استراحت کنه بنده کلاسمم برم عصر میرم دنبالش!!از فکرم پرسیدم به روح اعتقاد داری؟!

 

دوهفته پیش از کنترل نامحسوس اتوبان و دوربینا که رد شدم گفتم خداروشکر منو تاحالا جریمه نکردن!!

همون شد که ظهر عجله ای رسیدم دانشگاه.از کلاس گذشته بود و به عنوان جریمه هفته بعد شیرینی  که خریدم هیچی! همون روزم توی پیاده رو جریمم کردن!!3 ربع پارک کردم برم سر کلاس تا بعد بیام جابجاش کنم!!! فک کنم این دفعه اولی فکرم به عمه محترمش پشتش گرم بود!!!!

 

 

حالا موندم این فکر من که لحظه ای اینقدر سریع جذب میکنه!اگه مداوم باشه چه میکنه؟!

نتیجه گیری مثبت قضیه این باشه که مثبت بیاندیشیم و مثبت و مثبت!  غیر از تاریخای خاص که مجازه ادم L(   بقیش و باید و باید و صدتا باید که فقط به خوبی ها فکر کنیم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه(جون جون ) چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ

فکر من عمه نداره از هر جهت آزاده گند بزنه به همممه جذبهام

:))))

طاهره جون پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:28 ب.ظ http://line66.blogfa.com

چقدر این فکرهایی که جذب میشه و اار منفی داره حال آدم رو میگیره

حال گیری داره:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد