در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

مهمون داری

خانم دکتر مهربون با حوصله تمام به حرفهام گوش داد آزمایشهامو چک کرد.برام ویتامین دی تزریق و کپسول تجویز کرد.برای معده ام یه دوره قرص تجویز کرد...یه سری پرهیزی ها از جمله استرس و پرهیز غذایی داد...

اخرشم گفت ببخشید معطل شدید توی مطب!جلوی پامون بلند شد!خیلی وقت بود دکتر غیر پولکی ندیده بودم و برای هر مریض وقت میزاشت

ساعت7 که رسیدیم مطب گفت یه ساعتی طول میکشه!ما هم رفتیم خریدهای سوپری مونو کردیم و قاب گوشیمو عوض کردم.خوشبختانه بعد 3 ماه نه نگفت!

امشب دوست فرنام شام مهمون ماست.بنا به تذکر همسری قصد دارم ساده بگیریم...لازانیا و کیک مرغ و مافین سبزیجات.سالاد و دسر ساده. برعکس خونه اونا که 4-5 مدل غذای خورشتی و ....بود.خودمم اینطوری راحت ترم والا.

فردا ظهر هم پدربزرگم میاد.میخوام کباب ماهیتابه ای و سبزیجات بزارم.

از اول سال 93 نمیدونم چی شد که برعکس 2سال قبل خونه داریم خیلی مهمون داشتم.هم عصرونه هم شام و ناهاری!حساب کردم دیدم متوسط هرماه یه مهمون شام یا ناهاری داشتم!برعکس دوسال قبلش که کلا 4-5بار بوده!

این نشون میده من دارم بزرگ فامیل میشم؟!:))



ظهر برم خونه کلی کار دارم برای شب! نظافت با همسری پخت و پز با من...

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیای عشق پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ http://loveworld.ir/

سلام
به حای ویتامین دی آفتاب بگیر:D
راستی لینکت کردم
اگه خواستی لینکم کن

دکتر گفت با جلوی افتاب موندن درست نمیشه!الودگی هوا یه دلیل عدم جذبشه

قاصدک پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

منم ویتامین دی کم دارم .. کلا فکر کنم اکثرمون همینطوریم ..

اره متاسفانه هم کمبود دارن:(

قاصدک پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ب.ظ

اطلسی این منوی ساده ی تو هست
کیک مرغ و لازانیا که هر دو خیلی وقت گیر هستن .. من بعد از هر بار لازانیا میگم دیگه نمی پزززززززززم ..
خوش بگذره بهتون ..

ساده برای من شامل حذف دسر مدل دار میشه:)) اینقدر که دوس دارم!
اره والا خیلی وقت گیره والی روتینه پختنش...و همه معمولا دوس دارن

مهسا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:39 ب.ظ

خوش به حالت که نزدیک فامیلتى...من دو تا مادربزرگمو تو این سالها از دست دادم و اصلا باورم نمیشه که اگه یه روز برم ایران اونا دیگه نیستن. پدربزرگم هم دیگه مدتهاست فقط مى تونه بلند شه تا دستشویى بره و برگرده رو تختش. قدر روزاتو بدون:)

خدا رحمتشون کنه عزیزم.راس میگی خیلی سخته....
خداروشکر میکنم همیشه

طاهره جون پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:27 ب.ظ http://line66.blogfa.com

اطلسی جون من آز ویتامین د داده بودم و کمتر از 3 بود........ ولی تو چهار ماه جبران شد....... هر روز 10 دقیقه آفتاب می گرفتم و هفته ای دو بار ماهی میخوردم........... از پا درد راه نمی تونستم برم..شکر جبران شد و فعلا 33 شده

خداروشکر بهتری عزیزم...

کمند یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:04 ب.ظ http://kamsah.blogfa.com

خداقوت خانوم
نه عزیزم نشونه بزرگ فامیل شدن نیست نشونه اینه که از تازه عروسی دراومدی
منم پارسال خیلی ویتامین دی بدنم کم بود با یه دوره قرص و چند جلسه حمام افتاب رفع شد شکر خدا،نگران نباش

اوخ راس میگی من دیگه تازه عروس نیستم:(((
اره باید برم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد