در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

دوتا مهمونیم به خوبی و خوشی تموم شد...و دیشب ظرفهارو جمع کردم و از امشب باید کتابهای پایان ترم رو بچینم روی میز:))


میوه اوردم و پوست کردم خوردیم و همسری برام مقاله رو ترجمه میکرد و منم قسمت های تخصصیشو میگفتم.

بعدش سالاد خوردیم...از وقتی رژیم رو شروع کردم و سالاد و میوه توی برنامم زیاده دکتر هم برای معده  ام دو هفته حذف کرده اینارو!حالا من چه کنم؟:)

یکم روی برنامه سفر کار کردیم  و ایمیل کردیم برای دایی فرنام.


هوای خنک خوبی شده...باد و بارون هاش بهاری و لذت بخشه.


روزها تند میگذرن...خدایا شکرت.


یادم رفت چی میخواستم بگم من شرمنده:دی

نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 ب.ظ

این آخرین واحدهاست؟ ایشالا به بهترین شکل پاس کنی ..
خسته نباشی از مهمونی ..

ایشالا یه سه تایی پیش فقط میمونه.
قربونت برم قاصدک مهربونم

سارمونلا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

روزهای خوبی رو برات آرزو مندم عزیزم.بابت رمز هم ممنون

عزیزم ممنونم

عاطی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:25 ب.ظ

اطلسی جونم ایشالا معدت زودتر خوب میشه ولی حتما پرهیز رو داشته باش که خدا نکرده موندگار نشه

خیلی اذیتم میکنه متاسفانه

الی ناز یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

من میگم بی خیال رژیم..همه چی بخور ولی کم بخور
خوش بحالت چقدر تند تند پست میزاری بلاگفای ما که پوکید ..حداقل ده روز دیگه هم درست نمی شه

رژیمم سخت نیس همینه که گفتی...کم میخورم.
قاطیه بلاگفا

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 ق.ظ

کتابها رو باید چید روی میز؟؟؟؟
ایشالا امتحانای شما از کی شروع میشه عزیزدل؟؟؟؟؟
چی می شد بدون امتحان درس خوند؟؟؟

هی هی زهرا...من میچینم روی میز برنامه ریز یمیکنم توی تقویم هرروز چقدر بخونم و جبران طول هفته رو هم میزارم جمعه ها....
کاششششش میشششددد
من واقققعا از بعضی کلاسها لذت میبرم!!دیروز حسرت میخوردم جلسات اخره!بعضی استادا به معنای تمام استادن

ﻧﻔﻴﺲ چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ق.ظ

ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻣﻴﮕﺬﺭﻥ ﺍﻳﺸﺎﻻ ﺑﻪ ﺳﺮﺷﻠﻮﻏﻲ ﺧﻮﺷﻲ ﻳﮕﺬﺭﻥ

ایشالا عزیزم

Mahsa سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

امیدوارم امتحانات رو با مو فقیت پشت سر بذارى. هنوز به من رمز نمى دى؟:)

ممنونم خانمی من شرمنده ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد