در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

سعی میکنم روزی 8-10 لیوان آب بخورم

چای رو به دو لیوان سرخالی در روز کاهش دادم!باقیه اش دم نوش و ابه.

شکر و شیرینی کمتر میخورم اما حذفش نکردم!نمیتونم!مجبورم:) خرما و کشکش و توت و انجیر خشک رو اضافه کردم!

سالاد و سبزیجات بیشتر میخورم.

سعی کردم حتما یه وعده میوه رو دونفری بخوریم.

ماست بیشتر میخورم

مصرف فست فود رو به دوبار در ماه کاهش دادم!

روزی دوبار صورتمو با صابون و فیس واش میشورم.

تونر حتما میزنم.

به لب هام ویتامین میزنم و سعی میکنم پوستشو نکنم!

برای خودم و درون خودم بیشتر وقت میزارم!خودمو دوست دارم!بش محبت میکنم! لااقل موقع مو شونه کردن همزمان رو تختی نمیندازم یا موبایل ور برم یا هرکار دیگه ای....

پیاده روی رو دوبار در هفته حتما میریم با همسری.

ورزش های پهلو و شکم رو روزی یه ربع انجام میدم!.

از همه اینا مهمتر! امید به خدا و شکر خدا...

در مقابل رفتارهای نادرست اطرافیان از خودم سلب مسئولیت کردم!کم کم دارم میپذیرم هرکسی رو توی گور خودش میخوابونن!!چه این دنیا چه اون دنیا!

 در مقابل افراد گذری از زندگیم مطابق عقل و دل خودم پیش میرم نه خوشایند اونا!

در نتیجه اعصابم ارومتر! پوستم بهتر!چشمام براق تر!وزنم ثابت و ایشالا رو به کاهش!

بزن به تخته !یادت نره!:))

تقسیم بندی کردم کتابهارو و دارم پیش میرم.

من تاالان فک میکردم معدل الف یعنی اولین نفر!که سهمیه داره برای دکتری.اما تازه فهمیدم معدل الف یعنی17به بالا یا 17.5 به بالا و پایان نامه18.5 به بالا...خوشبختانه جا دارم هنوز!اما اینجاست که فرق یک رقیب با یک دوست مشخص میشه!  هنوز تصمیم برای ادامه ندارم...نمیتونم دوتا هندونه باهم بردارم!اما هردو هدف توی ذهنم  هم دوست دارم...امید به خدا ببینیم چی پیش میاد...

این هفته تولد خواهریه...قراره سورپرایزش کینم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرناز شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ

این گورو خوب اومدی

خصوصا که گور بعضیا خیلی عمیقه:))

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:42 ق.ظ

یعنی می خواهی برای دکترا بخونی اطلسی؟؟؟؟پس چرا من این طور شدم؟؟؟؟من یکی که فعلا به درس خوندن فکر نمی کنم...با این که کسایی که تو رشته من دارن درس می خونن و وردیهای ما یکی از بهترین بچه هایی هستن که در دوره درس باهاشون همکلاسی شدم اما نمی دونم چرا فعلا حس درس خوندن نیست
ایشالا طبق برنامه پیش بری .منم باید به فکر برنامه ریزی برای خودم باشم

خواستن که میخوام والا تا چی پیش بیاد...دودلم بخاطر برنامه های از قبلم...
قربونت عزیزم

قاصدک یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ق.ظ

خیلی خوبه .. همه برنامه ها و تصمیم هات خیلی خوب هستن .. آفرین داری ..

ایشالا مداوم باشه:)

پریسا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

چه کار خوبی می کنی اطلسی جون که به خودت محبت می کنی

ادامه اش مهمه:)

maha یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:09 ب.ظ http://haminkhobe.blogfa

موفق باشی
مرسی از نوشتنت و یاداوری به خودم

عزیمی مرسی

الی ناز شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

اراده کن همینجوری ادامه بدی..خیلی عالیه.

ادامه ادامه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد