در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

یه مردی به سن ِ من عاشق بشه
با موهای جو گندمی رو به روت
چقدر فرق داره نگاهش به عشق
تو رو میرسونه به هر آرزوت

با کهنه شراب مست تر میشه شد
نگاه کن چقدر تجربست پُشت ِ من
نمیبینی خامی و پوچی ازم
فقط گُل می گیری تو از مشت ِ من

خودم کمتر از تو نفس میکشم
که سهم ِ هوامو ببخشم به تو
تو حرف زیادی داری با خدا
بگو تا خدامو ببخشم به تو
ببین هر دفعه توی آغوشمی
یه راز ِ مگو رو بگو میکنم
بمیرم دوباره به دنیا بیام
تو رو از خدا آرزو میکنم

♫♫♫

یه مردی به سن ِ من عاشق بشه
به لمس ِ تن و بوسه دل بسته نیست
اگه از زمین و زمان خسته شه
همین که به تو میرسه خسته نیست

به تنهایی عادت نده قلبتو
نگو هرکی عاشق شده باخته
همین عشقی که توو وجود ِ منه
ازم آدم ِ بهتری ساخته

خودم کمتر از تو نفس میکشم
که سهم ِ هوامو ببخشم به تو
تو حرف زیادی داری با خدا
بگو تا خدامو ببخشم به تو
ببین هر دفعه توی آغوشمی
یه راز ِ مگو رو بگو میکنم
بمیرم دوباره به دنیا بیام
تو رو از خدا آرزو میکنم





این اهنگ ابی رو هروقت گوش میدم فکر میکنم!حقیقت داره؟
چند حالت داره!
اونی که زندگی اولشو برای قدو بالا و ظاهر یه دختر جوون خراب میکنه!  چندشم میشه!

اونی که زنش در جوونی مررده!! بعد سالها با یه دختر جوون ادامه میده!بازم دلم میسوزه برای بچه هاش!

اونی که  زنش تو جوونی مرده  و سالها به یادش نشسته!بعد به یه جوون میرسه!این خیلی بد نیس اما مثه این فیلمای درام بازم خیلی پایان خوشی نیس

اونی که یکی رو میخواسته بش نرسیده بعد سالها با موی جو گندکی به یه دختر جوون شبیه اولی میرسه!این دیگه اخر این اهنگه!! پیشنهاد میدم کلیپشو بسازه:)

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ق.ظ

به نظر من جز اولی بقیه میتونن خوب باشن .. من توی تصورم یه مردی هست نزدیک 50 .. که عاشق یه خانم زیر 35 سال شده ..

من همیشه حس عجیبی به این آهنگ دارم ..

چه جالب پس تو هم فکر کردی به این اهنگ...فک کردم فقط من خیلی رفتم تو حسش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد