در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

کرخت و بی حالم...انتظار تموم شده دوره امتحانا بیشتر از پنیر پیتزا کش اومده!!

تمرکز روی کارم ندارم همینطور لیست مینویسم ولیست...لیست هایی که حتی یادم میره گاهی یبار نوشته شدن!!!

فریزر خالی از هرنوع سبزیجاتی است! روی درش باید بزنم: FINISHED!

بادمجان کدو لوبیا سبز نخود سبز سبزی قرمه کرفس و ....


هنوز از شوک اتمام بهار بیرون نیومده دور دعوت مهمونی های افطاری شروع شده!


بدنم داغه...پر پر هم نیومد و همه ی برنامه های منو بهم زد برای تنظیمات سفر!


پیاده روی هام شل و ول شده بخاطر ذهن مشوشم!


ازونطرف دوستی که دو سال بود خودبخود خوب شده بود باز قاطی کرده! و جالب اینجاست که بقیه اذعان میکنن ولش کن اطلسی فقط به تو گیر نداده کسی که میگه: یه هفته ست با مامانم قهرم چون تو زندگیم موش میدوونه!! چه انتظاری داری!


گفتم والا من انتظار ندارم اما اجازه هم نمیدم بم برای سیکل دوم بی احترامی کنه همینجا یا باید حرف بزنه یا بشینه اینقدر برای خودش ببافه که مغزش متلاشی شه...



دنبال دکمه ریست از فکتوری خودم میگردم!!؟


نظرات 6 + ارسال نظر
الی ناز سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

این امتحانا کلی انرژی گرفته ازت..ایشالا تموم بشه یه استراحت مشتی میکنی..سفر حتما برو بی خیال پر پری..خوش بحالت این قدر تند تند آپ میکنی خیلی دلم واسه وبم و دوستا تنگ شده..رمزت هم ندارم

ارهههه مرسی عزیزممممممم
گذاشتم که برات قبلا

مانا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام اطلسی چطوری؟؟
من بد مدتها اومدم رمز ندارم، اگه اشکالی نداشت رمزتو برام تو وایبر بزار چون وبلاگم بالا نمیاد

کجای دختر دلم تنگ شده:*

نفیس چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

امتحانا کی تموم میشه ؟؟؟
این دوستت حالش خوب نیست به خودش بسپار

به خدا سپردمش:))

قاصدک چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ب.ظ

فکر کنم همه ش به همون پر پر نیومده مربوطه ..

اره والا

زهرای روزهای خوب پاییزی چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:04 ب.ظ

حالا امتحانا کش بیاد اما نتیجه خوب باشه بد نیست که.من یه امتحانمو افتضاح دادموفقط خدا کنه قبول شم بره دیگه...خسته شدم ...حالا می فهمم هرچیزی سنی داره.پیر شدم رفته

ایشالا مه خوب باشه عزیزممممممم
راستش من تازه یاد گرفتم درس خوندن چطوری درسته؟!اما بقول تو پیر شدیم:)) باسنم خواب میره سر کلاس از نشستن:)))

نفیس یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ب.ظ http://khateraatebodanam.persianblog.ir/

به نطرت چرا انقد امتحانا مزخرفه ؟ ماله من که تموم شد شکر خدا راحت شدم

استرسم زندگی ادمو بهم میریزه ولی اولش ادم مشتاقه و یاد اینا نیس!من تموم نشده دلم دکتری میخواد:((
خسته نباشیییی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد