در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

تغییر کار

همسری در حال عوض کردن کارش هست...

یه حس عجیبی دارم تو مایه های ممتنع!

اما موافق! چون کارش سبکتر میشه و تایمش کمتر.حقوقش  آن تایم میشه.

مخالف چون:شرکت رو نمیشناسم و سپردم به خودش! و به هرحال هر تغییری یه نگرانی ها داره....ریسک ها داره.


همینطور گیجم واقعا!

الان از مصاحبه برگشته بود که بره شرکت قبلی صحبت کنه و استعفا بده.این اواخر خیلی جنگ اعصاب داشتن...خصوصا با این وضعیت مالی خ.و.د.ر.و. ساز ها...اما میگه روی همه رو میبوسم و میام و میگم اگر کاری از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم...


خودش که راضیه...میگه باید از یه جایی شروع کرد.از یه جایی بلند شد و ریسک کرد.باید ایمان داشت به حکمت و رحمت خدا...

امیدوارم خیر باشه  برامون.همچنان خدا مارو زیر چتر خودش داشته باشه....




برای عمه ام میشه دعا کنید...غول س.ر.ط.ا.ن بش حمله کرده مثله چنگیزی که....بخاطر بیماری قلب و کلسترول و قندش دکتر اجازه جراحی نداده و و مستقیم شیمی درمانی رو شروع کردن...خدایا خودت کمکش کن...بچه هاشو دلگرم کن...نمیتونم فکر کنم بریم تهران و خونش خالی باشه:(((

بابا برای بار دوم رفته تهران دیدنش توی این یه ماه اخیر.میدونم الان توی دلش چه آشوبیه...



نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ

ایشالا عمه حالشون خوب بشه .. چقدر دیدن بیماری بقیه سخت و تلخه .. ایشالا شفا میگیرن ..

این تغییر هم ایشالا خیره .. به بهترین ها فکر کن و جذبشون کن ..

به بهترین ها فکر میکنم و امدیوارم خیر باشه

فرناز دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

ایشالله که خیره کار همسریت. امیدوارم عمه هم زودتر خوب بشن.
اطلسی یه حسی بهم میگه به همین زودیا خبرهایی میشه...

مرسی عزیزم
نه فرناز جان هنوز زوده لااقل امسال زوده

آمارین دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

ایشالله موفق باشه همسرت
چقدر خوبه که فرصت برای جابجایی داره. همسر من که انگار اسیر جنوب شده. اینورا هیچ امیدی به کار بهتر نیست
خدا شفا بده عمه ت رو.

دوساله داره باخودش کلنجار میره که این شرکت رو با این اسم دهن پر کنش ول کنه یا نه؟!
ایشالا همسر توهم بتونه حوزه کاریشو تغییر بده

کمند دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ http://kamsah.blogfa.com

ان شالله که خیر باشه اطلسی جونم،
رسیدن هم بخیر خانوم،یادم نیست قبلا گفتم یا نه

آخی امیدوارم قوی باشن و پیروز بشن روحیه خیلی مهمه،نمیدونم چرا این غول زشت اینقدر بزرگ وگسترده شده

امیدوارم...
ممنونم عزیزم

طاهره جون دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ http://line66.blogfa.com

امیدوارم عمه تون سلامتی شو بدست بیاره و همسر تون تو کار جدید موفق باشه

ممنونم خانمی

ریحان دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

انشاالله جفتش بخیر و سلامت حل میشه

ایشالا

سارا- آغاز راهی دیگر سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

ان شاله تغییر کار همسریت میشه یه شروع برای موفقیت های بیشتر ... توکل بخدا ... برای رسیدن به لالاها باید ریسک کرد و تلاش ...
در مورد عمه ات ان شاله هر چه زودتر بهبودی حاصل بشه ...
خیلی بده مریضی و مریض داری حتی برای دردهای کوچیک چه برسه به این سرطان ...

انشالله عزیزم
مرسییییی

پریسا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:26 ق.ظ

امیدوارم تغییر کاری مثبت باشه و حاله عمه هم خوب بشه

ممنونم عزیزممم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:08 ب.ظ

خدا کنه این بیماری هر چ زودتر ریشه کن بشه
همسری من هم در همین مرحله قرار داره
دعات ب دلم نشست زیر چت. خدا باشیم
و در اخر اگر ممکنه رمز میفرستی برام

اخرین بار رمز سفر های شمال با خانواده رو داشتم ولی فراموش کردم الان

مرسی عزیزم ایشالا خیر باشه براتون
من میشناسم شمارو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد