در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

امروز خداروشکر هوای خونه ابری نیس....مثله همیشه همسری پا پیش گذاشت

فهمیدم گردن دردی که از کار زیاد با موس شروع شده بود ادامه اش عصبی بود!!چون دیشب موقع غلت زدن درد نمیکرد!!


فهمیدم من بیشتر از 3روز نمیتونم از همسری و کارو بارش بیخبر بمونم...و اونم  خوب بلده چطور سر صحبت رو باز کنه!


فهمیدم مادام هرررچی هم با سر زمین بخوره باز ماشالا اعتماد به سقفش گوش فلک رو کر میکنه مثه دیشب که بستنی به دست اومد خونمون!اما با وجود چهره داغون که نشان از اشوب درونش بود بازم دست بردار نبود:)) باید تیپس بدم  تو گینس ثبتش کنن!این پشتکار در کلاس گذاشتن رو-- حتی وفتی ادم کله پا شده -- هرکیییی داشت الان مریخ بود والا:)


آلرژیم یه هفته ست کلافم کرده امروز چون اعصابم اروم بودتحملشم راحت بود!


وقتی این چیزای ساده با اعصاب اروم میشه!ببینین ما با عصبی شده چه به روز جسممون میاریم...


نظرات 2 + ارسال نظر
نفیس سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

به مادام فکر نکن آلرژیت بیشتر میشه ها
منم در مورد کار همسر کنجکاوم هی میام نپرسیم هی دووم نمیارم

خیلی باحالیییییییییییی
اره والا الرژیم عود میکنه
بیا تلگرام

سارا- آغاز راهی دیگر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

وای از روزهایی که اسمون خونه ابریه ...
خیلی خوبه که همیشه همسریت پیش قدم میشه ... تو بیشتر مواقع بخاطر صبوری بیش از اندازه همسرم من طاقت نیمارم و پیش قدم میشم و از این بابت گاهی خودمو بدجور سرزنش میکنم ...
نزار حرف و حدیث دیگران روابطه شما رو به چالش بکشه ... الته میدونم آقایون تعصب خاص و یژه رو خانواده هاوشن دارن متاسفانه !
عززیم هیچ چیز سلامتی نمیشه ... اینو وقتی پام شکست و خانه نشین شدم فهمیدم ... مراقب خودت باش ... روزانه هاتون آروم و شاد و رنگی ...

اگه همسرت مثه من باشه من همش منتظرم بیاد منت کشی و اصلا فک نکن که ازت کم میشه
عاقا من اصصصلا نمیتونم منت کشی:((
درست میگی عزیزم سلامتی و دل شاد:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد