در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

نمیدونستم سطح انرژیم در اون لحظه اینقدر بالا بوده!

حس مسابقه ماراتن رو داشتیم و حسابی میدویدیم که برسیم به شروع فیلم.

فاصله ای که ما جلوی در پشت سر بقیه مثل صف ایستادیم تا خواهری و همسری پاپ کرن بدست برسن به مامان گفتم : محض رضای خدا اینقدر سینما میایم یبارم یه ربع زودتر نرسیدیم که مثه ادم اینجا توی کافی شاپش  بشینیم بعد بریم فیلم ببینیم:)))

همیشه با عجله و بدو بدو بوده....

یه دفعه مسئول کنترل بلیت گفت: داخل درحال فیلم برداری هستن و با یه ربع تاخیر شروع میشه!!!

منو میگی:

کاش اون لحظه از خدا چیز دیگه میخواستم:)))



پی نوشت: ق.ندو.ن .ج.هیز..یه فیلم خوبی بود طنز و رئال ترکیب بود...با پایانی هندی...در یک سالن خیلی کوچیک.

نظرات 2 + ارسال نظر
نفیس پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir


پاپ کورنها روبیرون خوردید پس

:))
نصفشو اره خخخخ

ریحان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

تو هنوز انرژی های خودتو باور نکردی؟؟ کارت خیلی درسته دختر خیلییی

وقتی روش زوم کنم نمیشه:))
اما وقتی رها بزارم میشه!!
گاهی هم یادم میره
دوست دارم ریحان:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد