در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

دندون پزشکی خر است

هوا بشدت سرد شده...با کاپشن نشستم پشت میز و از پشت پنجره هوای یک درجه رو نگاه میکنم! اونقدر سرد که سرم برنمیگرده ببینم چ میزنم یا پ ؟!!! 

دیروز بارون خوبی اومد...


فعلا تیپ زمستونی برام هیجان داره...تا بشه اول اسفند که ازش خسته بشم:)

دندونمو عصب کشی کردم...و به خاطر بی دقتی دکتر بی ادب وقت ارتودنسیم عقب افتاد!دندونم بخاطر محکم کاری دکتر اول به عصب رسید و پدرمو در اورد:((( هنوزم از سمت چپ فلجم!


الان باید زنگ بزنم یه کمد برای اتاق دوم سفارش بدم.بعد رویاشو ببافم تا بیادو بپینم و اتاق و کمد دیگه خلوت بشه و مرتب.

هرچی لباس رد میکنم تموم نمیشه:((


توی شش و بش رفتن به پیج اینستا هستم...بزنم یا نزنم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دخملی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ

اه از دندون پزشکی متنفرم!!!

می توووووو

سارمونلا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:16 ب.ظ

اینستارو شدیدا پیشنهاد میکنم

جدی

آمارین سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

من دلم کاپشن میخواد اما خیلی گرونه خداییش زور داره
پارسال زیر 500 ندیدم
ضمن اینکه پارسال 3 تا پالتو خریدم ولی پالتو اصلا گرمم نمیکنه:((

موافقم کاپشن یلی گرمتره
من از اچ اند ام قیمت خوبی خریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد