در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

ماموریت

وقتی دیدم یکی از بچه های وبی یه دفعه براش سفر جور شده و همراه شوهرش میشه ته دلم منم خواست!اما یادم رفت تاکید کنم دونفری:)

اینجوری شد که منم یهویی اولین سفر تنهایی ماموریتی رو دارم میرم.اصفهان.

همایشی بود و مقاله دادم و پذیرفته شد:))

دلم میخواست همسری هم بیاد حتی بش گفتم بعد همایش بیاد  دوروزی باهم باشیم اما برنامش جور نشد بخاطر کلاس و کار و  ماموریت هفته پیشش...

خلاصه که تنها دارم میرم فردا.با همکاران.

همسری میگه منم میرم خونه ننم:))

خلاصه که قصد دارم سبک بال سفر کنم این دوروز رو و با یه کیف برم!امیدوارم پشیمون نشم و چیزی کم نیارم.

بعد 12 سال فک کنم اصفهان رو میبینم...



پی نوشت:

کمد جدیدمون اومد و یه روز به خودم مرخصی سورپرایزی دادم و با لذت چیدمش:) کلییییییییییی لباس و کتاب استفاده نشده رو دادم رفت و خوشحالم دورم خلوت شده اما هنوزم نمیدونم چی بپوشم:(( انبار کردن در حدی که امروز دل و به دریا زدم و شلوار کرپ مشکی سال اول دبیرستانم رو که خیلی اعلا بود و نو و خاص مونده پوشیدم شرکت:)) از سال79!!!!!!فک کن فقط






نظرات 5 + ارسال نظر
آمارین یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:33 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

دلم اصفهان رو میخواد. سالی دو بارم برم بازم دوس دارم برم
ایشالله خوش میگدره و چیزی کم نمیاری
منم عاشق کمد چیدنم. کلن علائقمون خیلی شبیه همه

دقیقا منممممم

نفیس دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ق.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

جذبتو برم من
مطمینن خیلی خوش میگذره

:))

فری خانوم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
من قبلا هم یه بار واست کامنت گذاشتم
خوشحالم که میای شهرما .. امیدوارم بهت خوش بگذره...
اطلسی جان تو اینستا رکوست دادم .... aroose_janjan

lممنونم خانمی

سوسول نباش شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ق.ظ http://peyvand.pilotage-glasses.ir

چطوری یا نه؟

بله؟

قاصدک شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ

رسیدن بخیر عزیزم ..
ماموریت چطور بود؟
کمدتون مبارک باشه .. خیلی خوبه این طبقه بندی وسایل ..

مرسی عزیزم خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد