در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

ماموریت خیلی خوب بود...فک نمیکردم با همکارا راحت باشم و خوش بگذره...خیلی خندیدیم و خوبیش این بود که فضولی توی زندگی شخصی ادم نداشتن ....

و به این نتیجه رسیدم که برای بودن توی این محافل باید سالی روی یک مقاله کار کنم...



دیشب دندونمو بالاخره پر کردم و امیدوارم اخریش باشه...

همسری همراهم شد و توگردنی م رو هم سفارش دادم...خیلی معطل شدیم و بالا پایین کردیم امیدوارم اخرش اونی که میخوام در بیاد.

توفکر خرید بخاری هستیم که جلوی شومینه بزاریم...اینجوری نمیشه تیک تیک بلرزیم تا اخر زمستون:(


خدایا یه پول قلمبه برسان بی زحمت که بدجوری گره خوردم:)شهریه و دندون پزشکی و نصب آسانسور....

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

ما بعد از دو سال لرزیدن توی زمستون .. بالاخره امسال طی 10 دقیقه کاغذ دیواری جلوی خروجی لوله بخاری سالن رو بریدیم و گچ را کندیم و الان در آسایش به سر می بریم ..
-از همون اول جلوی لوله بخاری سالن را با چسب و گچ و کاغذ دیواری پوشوندیم که خونه رو پکیج کنیم .. ولی جور نشد .. برای همین دو سال سرما کشیدیم-
ایشالا یه پول حسابی می رسه و به همه کارهات می رسی ..
.
اطلسی یادته در مورد طلاهای فانتزی بهم گفته بودی؟ اگر هنوز خاطرت هست میشه ادرس پیجش رو برام بذاری .. ممنون ..

دقیقا ماهم به همین امید و تعویض خونه بودیم تا امسال و حالا بعد3 سال لرزیدن باید بخاری بخریم:))
راستش من الزایمری هستم یادم نیس اما یه سرچ بکن کیا گالری و پرسته و ....همشون این تیپی دارن و اگر دل و به دریا بزنی و بیای اینستا با تبلت قشنگت که دیگه چه بهتر همشون پیج دارن با کلی تنوع

فرناز یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ب.ظ

هرروز میخونمت ولی نمیتونم کامنت بذارم کلی تایپ میکنم ولی ثبت نمیشه

چراااا؟

مریم دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:45 ق.ظ

اطلسی جون تو اینستا فالو کردم maryam_hdd

بله عزیزم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد