در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در حد انفجار عصبانیم

از دست یه به اسم ادم اینقدر عصبانیم و از خودم بیشتر که چرا اصلا حرف زدم!

بقدریییییییییییی بقدرییییییییییییی که حدشو نمیدونم!

سردرد شدید که به چشمم زده!دلم میخواد های های گریه کنم!دلم میخواد محو کنم اون ادمو مدتها بود اینجوری نشده بودم!

باید مثه بقیه وقتها بی تفاوت رد میشدم که بیشتر حرصشون بدم!نه اینکه حساسیت بخرج بدم و بحث به حاشیه کشیده بشه!

لعنت به من که به این ادما دوروبرم هستن و من نیمتونم حذفشون کنم!

لعنت به حس و حال من!لعنت به بی عرضگی من!

متنفرم از ادمای عقده ایی حسود بخیل بی همه چیز...

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیم دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ق.ظ http://ezdevajakhar.blogsky.com

نتیجه عصبانیت آسیب دیدن روح و جسم خود انسان است

کاملا درسته!

نفیس سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:09 ق.ظ

میفهممت گاهی آدم نمیتونه به خودش مسلط بشه و بی محلی کنه

قاصدک سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ

الان بهتری؟ امیدوارم الان کاملا خوب باشی ..

اره بابا دوستم ما ادما پوست کلفت تر ازین حرفاییم...ناراحتیش ته دلم هس اما مثه یه فیلم دیده تموم شد

فرناز چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

شوهر من همیشه میگه آدم سالم باید بتونه یه درجه ای از حماقت اطرافیانش رو تحمل کنه. البته من معمولا نمیتونم تحمل کنم

اخه والا من که سالم نیستم بی اعصابم:))

فرناز شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ق.ظ

نظر قبلیمو تایید نکن

چشششششم

آمارین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

دختر بی اعصابم بیا قشنگ بگو چی شده:))

اخ اخ دست روی دلم نزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد