در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

1- یه مناسبت پژوهشی داشتیم توی شرکت بخاطر تعلل یه سری همکار و اعتماد بی جا خودم کارتم صادر نشد...از ماجراهاش که بگذریم وقتی براساس امتیاز ها  لوح و هدیه میدادن توی دلم گفت ای بابا اگر منم کارت داشتم احتمال هدیه بردنم زیاد بود! گذشت!

شنبه دیدم از طرف همون همکار پیغام اومد که یک کارت هدیه براتون در نظر گرفتن تشریف بیارید بگیرید:))))))

منو میگی!!ذهن نیمه هوشیار رو میگی!! قدرت جذب رو میگی:))) یعنی مونده بودم فقط چی بگم؟!

خلاصه یه کارت هدیه ناقابل تقدیم بنده کردن چون توی اون روز بخصوص موضوع پایان نامه ام رو مرتبط با شرکت ثبت کردم!


2- الان هم اسمس واریز بانک اومد ازونجایی که خورده داشت فهمیدم کار بابا نیست و از شرکت پرسیدم گفتن یه طلبی داشتین و واریز شد...هووووووراااا


3- مامان جانم هم زودتر بم هدیه روز دانشجو رو دادن و کلی خوشبحالم شده.فعلا میزارم روی پس انداز اسانسور و بقیه خرج ها اما به زودی یه  یادگاری باش میخرم.


4- همسری هم فرمودن هدیه تولد تو جدا ازین هزینه های اخیره و باید بریم بخریم و بنده هم وقتی دیدم خودش اینقدر اصرار داره  لبیک گفتم و سفارش دادم و گفته دوسه هفته دیگه میرسه...


5- خلاصه که انواع سفارشات جذب پول پذیرفته می شود:)

نظرات 1 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

برای من ازون چرباش جذب کن:))

چرب و چیلی:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد