در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

خریدانه!

ظهر بعد شرکت سر ماشین و کج کردم:)) به سمت خرید لوازم ارایشی بهداشتی با 44% تخفیف!

خوب من روز سوم رسیدم و ضدافتاب ها و یه سری مارک ها شماره خاصش تموم شده بود اما در کل خوب بود...واقعا همه چی تخفیف داشت!

180 تومن خرید کردم و 100 تومن پرداخت کردم!

حالا اگه بگم چیز خاصی هم نخریدم باور نمیکنید!ریمل و پن کیکم فقط گرون بود بقیه اش ژل و خرت و پرت بود...

به خودم انرژی تزریق کردم...

کار خرید خونه رو هم تمام کمال به همسری سپردم دیروز و فقط گفتم چیا میخوایم!!خودم به علایقم پرداختم!


نامزدی پسر دایی فرنام دعوت شدیم اسفند...خوب چی بپوشم که نداریم چون خریدم لباس!فقط میمونه چطور بریم؟:))


کلی از پاکسازی پوشتم راضیم...نرم و شفاف و ریلکسه...هرماه تصمیم دارم برم!



پی نوشت: واقعا استاد خوب چقدر موثره!بعضی از مطالب کاملا یادمه و جالبه که صداشم توی ذهنم هست!!

نظرات 4 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ق.ظ

چه هیجان انگییییییییییییز
مبارکت باشه عزیزم ..
اطلسی یعنی میکرودرم کردی؟ راستش من کلا ناواردم .. هیدرودرم بهتره؟ میکرودرم بهتره؟ چی خوبه ..

مرسی دوستمم
نه لایه برداری سبک با کرم و این چیزا...و ماساژ.
میکرودرم با دستگاهه و لیزر فک میکنم...

نفیس دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

به به پاکسازی پوست
مبارک باشهش خریدهات

مررسی عزیزمممم

آمارین دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

چقد دلم یه پاکسازی خوب میخواد اما حتما باید یه جای معتبر رو بشناسی و بهت معرفی کنن وگرنه قطعا میری جایی که بدرد نمیخوره
چه خوب تخفیف 44 درصد عالیه. جای خاصی بود؟
نامزدی کجاست؟ تهران؟

دقیقا
نامزدی تهرانه بله عزیزم
نه یه فروشگاه بزرگ تخفیف سالگرد افتتاحیه میزنه

الی تاز چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:12 ق.ظ

چه خریدانه خوبی..مبارک باشه
پاکسازی پوست من میکرودرم یک جلسه رفتم ولی دیگه فرصت نشد..این کارا اگه ادامه دار نباشه فایده ای نداره فقط یه اثر موقتی میگذاره

تصمیمم به ادامه ست به امید خدا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد