در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

خریدانه!!

پیشنهاد صبحگاهی من :

گوش دادن به فایل صوتی یک ع.ا.شق.ا..ه ارام با صدای پیام ده ک ر د ی

من برای حمایت از اثر بعنوان یک شهروند نمونه پکیج رو خریدم و بعنوان یه همسر نمونه تر هدیه کردم به همسری:))

دیروز حالی به دل خودم و حسابم دادم:))

اکثر کتابهامو خریدم چون ظاهرا باید ازین هفته شروع کنم به خوندن!!

یه گارد برای گوشیم خریدم!و در حالی که حس خلی و گیجی داشتم!!یکی دیگه هم برداشتم!!عجب بساطیه ها!مشکلم با گارد اول این بود که رنگ سرخابیش توی شرکت توی ذوق میزنه!!پس یه بژ هم خریدم!!حالا پشیمونم ببرم ببینم عوض میکنه با یه قاب برای مامانم!!؟؟

از پاپکو خرید کردم!جالبه نمایندگی قیمتاش مناسبتر از لوازم تحریر بود!!!!!!و برعکس من فکر میکردم گرون باشه!

خاک و اهن تقویتی برای کاج مطبق خریدم که فهمیدم علت خشک شدنش تقویتی قبلی بوده که خیلی قویه و من احتمالا زیاد دادم که برگاش سوخته!!!!!!!!! خدا کنه خوب بشه...روزی که برگاشو کندم ریختم پاش دلم گرفت...گفتم دور از جون اینکه گیاهه اگه یه آدم اینجوری جلوی چشمت بشه چی؟خدا برای هیچ کس نیاره ایشالا.

چندتا پلیور مخمل و بافت خوشگل برای همسری نشون کردم!!که بخرم یا نه؟!اونم دچار مشکلات خودم کردم!!بخرم انبار کنم!!:)))

از گل فروش سر چهارراه سه دسته نرگس خریدم و بردم برای مامانم :* سر راه...تحقیقی هم که براش سرچ کرده بودم رایت کردم روی سی دی.

رفتم یونی قرمه سبزی سلف خوردم!تنها غذای قابل خوردن یونی!!بعد هم 3تا 9 شب کلاس بودم...

برگشتم خونه دوش گرفتم.اسمس واریز اومد به حسابم.فک کردم باباست.اما بعدش اسمس همسری بود که بمناسبت بیستم و ولنتاین بم هدیه داده بود:** بش گفتم خستگیم در رفت:))

هویج هارو پوست گرفتم که همسری بیاد آب بگیره.سالاد من دراوردی درست کردم و خوردم:))

نظرات 4 + ارسال نظر
ویدا دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ

وووی من عاشق این اس ام اسای واریزی هستم
کاور فابریکشو برو بگیر دختر بذار کلاس کار حفظ شه

فابریک گرفتم دووتا:))

نفیس دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

مبارکه 2 گارد نو .
سی دی پیام دهکردی قشنگه؟ برم بخرم؟

صداش یکم طولانی که گوش میده خسته کننده میشه با اینکه حزن خاصی داره باید روی مودش باشی تا گوش بدی و البته اگر سبک نادر ابراهیمی رو میپسندی!!من نوشته هاشو دوس دارم مثه 40نامه کوتاه که دوتایی میخوندیم با فرنام

نفیس چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

ههه ما هم اونو دوتایی میخوندیم
یک دور هم دوره کردیم

ما به دوره اش هنوز نرسیدیم:))

الهه(جون جون) جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ

تا باشه از این اسمس هاااااااااااااااااا

بلییی:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد