در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

کمربند

همسری ازوناس که محبتشو همه جوره به ادم نشون میده..اسمس تلفن هدیه کلام رفتار و....

یکی از محبت هاش که از قدیم همیشه تکرار میشه موقع نشستن توی ماشینه!

کمربندشو میکشه میگه عزیزم ببند کمربندو و تا من دستمو بکشم و بخوام ببندم صبر میکنه...بعد میبنده!

جمعه دقت کردم دیدم این رفتارش توی هر حالتی تکرار میشه...یعنی اگه من بگم نمیتونم!مثلا گاهی معدم درد میگرفت کمربندو ول میکرد میگفت پس منم نمیبندم!!

خدایا شکرت که اگه بچه بودم انتخابم در مورد خودش درست بوده!بقیه حواشی هستن!و قابل انتخاب نبودن:)))))

نظرات 8 + ارسال نظر
دخملی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ب.ظ

خذا رو شکررررررررررر

:**

نفیس سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ق.ظ

چی شدی؟:)

ریحان سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

خدا را شکر، من همیشه خدا را شکر کردم که تو خوشبخت شدی، هر وقت یکی میخواهد ازدواج کنه دست خودم نیست تنم ناخوداگاه میلرزه دوست هیییی بووسسسگنده

عزیزمممم...راست میگی حق داری:*

قاصدک شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ق.ظ

الهی خدا همیشه برای هم حفظتون کنه
اطلسیییییییییییییییییی .. برای ما هم پول جذب کن لطفا ..

عزیزمییییییییی:**

سارا- آغاز راهی دیگر دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:33 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

روزانه هات پر از عشق اطلسی جان ...

عاشق این ریز بینی و نکته بینی هات هستم دختر ...
وقتی یه چیز این مدلی میخونم منم مریم توی کارای همسر دقت میکنم ببینیم چیزی هست یا نه ...
کلا ً من توی این فازها نیستم و متاسفانه مثل مردها کل نگرم برعکس همسرم که جزنگر هستش !!!!!

قربونت عزیزم
کل نگری از یه لحاظ هایی خوبه اما وقتی طرف ادم جزئیات رو دقت میکنه و تو نکنی اذیت میشه راستش:(

الی ناز چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

خدارو شکر..آفرین که به این چیزا دقت داری و قدر محبتای شوهرتو میدونی

مرسیییییییی عزیزم تو چطوری؟

عاطی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:52 ب.ظ

ان شااله عشقتون همیشه پا بر جا باشه

:*
خوبی کم پیدایی دوست قدیمی

الما جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:53 ب.ظ

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد