در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

تله پاتی

به همسری میگم امسال تولدمون رو خودمون دوتایی برگزار کنیم.سورپرایز و مهمون بازی نباشه.

میگه باشه ولی چی بخریم؟خودم یه هدیه ایی تا n تومن مد نظرمه یه چیز دیگه هم خودت انتخاب کن...

هرچییییی با پی میشم که بگو چیه نمیگه!و همش میگه سورپرایزه و این حرفا.

کلی فکر میکنم و به نتیجه نمیرسم!



شب خونه مامان اینا حرف گل میشه!میگم  راستی مامان توی بازار گل دیده یه بغل رز فلان تومن بوده!تولدم برام بخر!راستی بگوووووووو دیگه چی میخواستی بخری؟

یهویی همسری با لب و لوچه اویزون و کمی عصبانی میگه ای بابا!اطلــــــــسی خوب چرا هی فکر منو میخونی؟با همین یه بغل رز میخواستم سورپرایزت کنم!

من:  ایول چه باااحال!خوشمان آمد!!

همسری:داری خطرناک میشی!ادم دیگه فکر هم نمیتونه بکنه!!




پی نوشت!امسال دهمین ساله اشناییمونه و من بالاخره به اروزی یه بغل رز میرسم احتمالا!! از روز اول منتظر همچین سورپرایزی بودم!:))

البته اگه آشتی کنیم تا هفته دیگه!ههههه


نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

تولدت مبارک امیدوارم به همه آرزوهات برسی

:*

ندا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام اطلسی جان
کارگاه های مشاوره درمانی زیر نظر مشاور خانواده و معلم یوگا پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد .
شاید شما از محتوای کارگاه ها اطلاعاتی نداشته باشید که من توضیحش رومیدم
در کارگاه ها جلسه اول معرفی اعضا و طرح مشکلات و معضلاتیه که فرد باهاش دست به گریبانه
بعد از معرفی اعضا و پذیرایی نوبت به مشورت برای اینکه اعضا به ترتیب روی صندلی داغ بنشینند و مشاور و سرپرست گروه به کمک اعضا راه حل ارائه خواهند داد .فرد با توجه به سوالات و ایده هایی که دیگر اعضا مطرح می کنند به نتیجه مطلوب خواهند رسید .دیدتون به کارگاه ها مشاوره نباشه باشگاه فکر و ذهن باشه .جلسات خشک و رسمی نیست کاملا شاد و دوستانه می باشد .
پس لحظه هاتون رو شاد کنید و به گروه های ما بپیوندید.
امید ما شادی و رضایت و کسب ارامشه
برای رزرو جا با تلفن 09190403416 تماس بگیرید.
در حین کلاس ها همسان گزینی هم خواهیم داشت به امید اینکه امری خیر در پیش خواهیم داشت .

عزیزم من تهران نیستم:(

قاصدک دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:43 ب.ظ

تو داری به این فکر میکنی که یه هفته قهر بمونی ؟؟؟

منو شطرنجی کنید
وای کلی برات خصوصی کامنت دادم پرید:((((((((
فقط اینکه خیلی ازت ممنونم برای بودنت مثه یه خواهر که با حرفای پر محبتت مثه یه مشاور جدی و محکم کنارم هستی عزیزم
چقدر به بودنت نیاز دارم
الهی هرچی خیره برات پیش بیاد
باید تمرین جدی رو شروع کنم برای اروم بودن در زمان دعوا این یه دستوره برام.
راستش برنامه خاصی نداشتیم اما هون یه ساعت کنار هم نشستن در ارامش و چای نوشیدن برای من یه برنامه مهم بود:((
انباشت مسائل رو درست میگی

آمارین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:29 ب.ظ

یادته بابا لنگ دراز یه باکس پر از رز صورتی برای جودی فرستاد؟
من دلم ازونا میخواد

وای ارهههههه احتمالا از سن دبستانم این تو ذهنم بوده:))

الی ناز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:15 ب.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

پیشاپیش تولد و همینطور 10 سالگی آشناییتون مبارک
چه کیفی میده اون چیزی که دقیقا میخوای رو واسه سوپرایزت در نظر بگیرن

مرسییییییییییی عزیزم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد