در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

ده ســـــــــــــــــــــــــال عمریه برای خودش

عاشقتم به قیمت هر کار که تو بگی کنم
فکرت امون نمی دتم یه لحظه زندگی کنم
پایین نیاورده هنوز این گریه ها تب منو
من انتخاب نمی کنم به سمت ردت رفتنو
وقتی نگاهت می کنم رویا به باور می رسه
قلب زمین می ایسته و دنیا به آخر می رسه
یه عمره که خیال تو یه قسمت از وجودمه
ببین هنوز برای من فرق می کنی تو با همه

هر نفسم پر میشه از عشق تماشا کردنت
یه عمر آزگاره که رها نمیشم از تبت
هر نفسم پر میشه از عشق تماشا کردنت
یه عمر آزگاره که رها نمیشم از تبت
وقتی نگاهت می کنم رویا به باور می رسه
قلب زمین می ایسته و دنیا به آخر می رسه
یه عمره که خیال تو یه قسمت از وجودمه
ببین هنوز برای من فرق می کنی تو با همه

این بیستم فرق داره با همه ماهها...دهمین ساله بیستم مهره...
توی راهرو یونی...ده سال پیش وقتی هردو 19 ساله بودیم...

پی نوشت: دیشب همسری ازم پرسید اگر برگردیم ده سال پیش بیام بگم:ببخشید میشه چند لحظه وقتتونو بگیرم چی میگی؟

نظرات 7 + ارسال نظر
دخملی دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ب.ظ

اخیییییی مبارک باشه عزیزم الهی که 10000 مینش

مرسییی عزیزممممم

ریحان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

ایشاالله صدومیش :) بووسس گنده

بووس گنده تررر
ایرانی؟>خوبی؟

سارا- آغاز راهی دیگر چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

مبارک باشه اطلسی جان ... شما و همسریت همسن هستین؟
ان شاله سالگرد صدمین سال همچین روزی ...
خیلی با مزه ست تجدید خاطرات اون روزها و یادآوریش ... آدم برمیگرده به حس و حال همون روزها ...

ممنونم عزیزم
بله همسن هستیم

قاصدک چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ

مبارکتون باشه عزیزم ..
الهی سالهای سال این مناسبتها رو جشن بگیرین ..

ممنونم عزیزم کجایی دختر؟دلم برات تنگ شدهههههه

Mahsa چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

خیلى خیلى مبارک باشه.

ممنونم خانمی

عاطی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ب.ظ

عزیزم اطلسی جونم مبارکتون باشه
انشااله سالیان سال بیستم رو جشن بگیرید با سلامتی و دل خوش

پریسا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

آخی مبارک باشه

مرسی پریسا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد