در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

شروع سرما

یه دفعه از هوای گرم و افتابی رسیدیم به سرما و بارون و ....

صبح خیلی سخت بود از زیر پتوی گرم بیرون اومدن:(((


خوشحالم که هنوز پسته تازه هست و در عین حال خوشحال ترم که خرمالو انار هم اومده:))


یه ماموریت دوروزه 10 روز دیگه باید برم از حالا عزا گرفتم واقعا سختمه:((


کارای پایان نامه هم که یه هفته انجام میدم یه هفته حسش نیس:(( استادم میگه اوکی برو جلو!بابا میگه نه این هنوز کار داره ازش رد نشو!!


روزا سرد و گرم صبح و شب...شلوغ و خلوت...میگذرن...خداروشکر برای سلامتی و سقفی که بالا ی سرمونه...عشقی که توی دلمونه.


نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ق.ظ

چند بار برات پیغام تبریک فرستادم ولی نیومد چون با گوشی میام فکر کنم این طوریه. الان با کامپیوتر اومدم
خیلی خیلی بهت تبریک میگم ده سالگیتون رو امیدوارم صدسالگی رو با نوه ها و نتیجه ها جشن بگیرین

مرسی فرناز جونم لطف داری...
توهم همینطور:*

دخملی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

وااااااااقعا هم خدا رو شکر

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد