در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

خودمو بیشتر دوست می دارم!

روز پنجشنبه رو مرخصی گرفتم تا هم کمی استراحت کنم و از هیاهوی محیط کار دور باشم هم بیشتر مطالعه کنم...

هنوز هم گاهی دلم آشوب میشه اما درمان میشه!

صبح با دل و خیال اسوده ساعت9 بیدار شدم!

دیدم گوشیم سایلنت بوده و از طرف استادم اسمسی اومدم بقول خودش در قالب چارچوب تعیین شده:

سلام.برای آزمون که با انگیزه مطالعه میکنید؟

من: سلام بله.همه تلاشمو میکنم امرزو هم مرخصی هستم

دکتر: بسیار عالی موفق باشید

من: تشکر

دکتر: زنده باشی

صبحانه مختصری خوردم...چای سبز توی قوری مخصوصم با هل و دارچین دم کردم و گذاشتم کنار دستم...

شروع کردم به خوندن تست ها.با دوستم صحبت کردم...با مامان.

ساعت3 مجبور شدم برم شرکت.جلسه ای بود که باید پرسشنامه هامو پخش میکردم...بارون و برف قاطی از اسمون میومد و حال منو خوب میکرد.

قبل7 برگشتم خونه.خواستم به خودم روحیه بدم!

لاک زدم...و نشستم به خوندن دوباره.

به همسری میگم ادم و سگ بگیره جو نگیره!جریان منه:))

بوی نرگس و چای سبز با عطر دارچین...منو یاد همین هفته خوندنم میندازه...

دیگه باید امیدوار بشینم  و جذب کنم...

شب استرسی داشتم که دیر خوابیدم و تا صبح چندین بار بیدار شدم...

روز بعد هم بخاطر برف همسری منو رسوند ازمون...

مسلط نبودم به مباحث اما شرایط بد محیط ازمون روی اعصابم بود...گذشت.

خدایا به امید تو...


این روزها بیشتر خودمو سعی میکنم دوست داشته باشم...اول باید خودمو دوست داشته باشم ...

روزهایی که به خودم توجه میکنم حال بهتری دارم...یه دسته بزرگ نرگس برای خودم خریدم و چند روزی از دیدن و بو کشیدنش لذت بردم...


پایان نامه ام نیاز به زمان داره تا پیش بره...مقاله هام و امروز باید تموم کنم و بفرستم ایشالا...کارهای شرکت رو سرو سامون بدم ...کلی کار پیگیریهایی  دارم که روی هواست...


پی نوشت: اهنگ روز معرفی میکنم بتون!اهنگی که صبحها بعد اسنوز زدن گوشیم چندبار با چشمای بسته گوش میدم و باعث میشه زودتر بیدار بشم...ت. و ی آینه. از م . هر .ان آت.ش

گوش بدید با هندزفری تا اون ریزه کاری های صداشو موزیک و بشنوید!



تو آیینه یکی هست که بعد تو با سکوتای من زندگی می کنه
پر از التماسه نگاهش هنوز

هنوزم داره بچگی می کنه

توی آیینه یکی هست که حالش بده
بریده بریده نفس می کشه
یه دریاچه رو گونه هاشه ولی
داره روی عکسه تو دست می کشه
من این شهــــــــــــــــــــــــر رو بایـــــــــــــــــــــــــــــد فرامــــــــــــــــــــــــوش کنم
مثل پرسه هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی که با من زدی
بعیده کسی با کسی خوب شه
به اندازه ای که تو با من بدی
من این شهــــــــــــــــــــــــر رو بایـــــــــــــــــــــــــــــد فرامــــــــــــــــــــــــوش کنم
مثل پرسه هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی که با من زدی
بعیده کسی با کسی خوب شه
به اندازه ای که تو با من بدی
یه جوری شکسته اس که با دیدنش
حتی صورت آیینه چین می خوره
تو رفتی و این خونه ویروونه شد
تو این خونه کوهم زمین می خوره
ازت نا امیده ولی جای تو
یه عمره که قید خودشو زده
تو آیینه نگاه کن شاید رو به روت
یکی هست که حالش مثل من بده




اوج آهنگ رو دوست دارم:

من این شهــــــــــــــــــــــــر رو بایـــــــــــــــــــــــــــــد فرامــــــــــــــــــــــــوش کنم
مثل پرسه هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایی که با من زدی





پی نوشت: من خوبم...

نظرات 10 + ارسال نظر
الی ناز دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ http://inmyheart-justlove.blogfa.com

چقدر خوبه که خودمو بیشتر دوس داشته باشیم و بخوایم به کارایی برسیم که بهمون حس خوب بده..من یه موقعهایی جوگیر میشم این شکلی میشم بعد دوباره برمیگردم به همون روال قبل

دقیقا منم جو بگیره همینم باز یادم میره!

قاصدک دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

بوی نرگس .. عاشق دسته گلت شدم .. و خیلی خوشم اومد که یه دسته بزرگ برای خودت خریدی .. آفرین به تو ..
ایشالا که نتیجه خوبههههههههههه .. به امید قبولی .. هوریااااااااا ..

تا آخر پستت توی دلم گفتم حالش خوبه .. پی نوشت رو که خوندم دلم کمی نا آروم شد

مرسیی عزیزم قابلتو ندارههه:*
حالم خوبه نگران نباش...شعرش یه جورایی نشست به دلم.همین.

سحر دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ق.ظ http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
9865

فرناز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:48 ب.ظ

واقعا مهمترین چیز اینه که آدم خودشو دوست داشته باشه اونوقت همه آدمو دوست دارن

دقیقا به این رسیدم که اگه به خودم احترام نزاری بقیه هم حسابت نمیکنن

آمارین سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:16 ب.ظ http://amarin.persianblog.ir

کم پیدا شدی. هنوز سرت خلوت نشده؟

هستم که عزیزمم

دخملی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:15 ب.ظ

من هم تازگی ها یاد گرفتم خودم رو بیشتر دوست داشته باشم
این جوری حالم خیلی خوبتر میشه

دقیقاااااااا

نفیس چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام دوستی چطوری؟
به به چای هل و دارچین و برف و بارون قاطی

اگر آزمون دکترا منظورته اصلا نگران نباش تمام دوستای من که امتحان دادن قبول شدن حتی اونایی که میگن همینطوری رفتیم سر جلسه

هی هی...نگوو بابا اواز دهل از دور شنیدن خوش است

سارمونلا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://http:/khaterestan.persianblog.ir

ممنون از پیشنهادت.عالیییی بود
خیلی وقته حس و حال کامنت گذاشتن نیست ولی همچنان می خونمت

مرسی عزیزم خودمم اهنگ و خیلی دوست داشتم!

ریحان یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:26 ق.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

موفق باشی خوشگل خانوم بووسسسس گنده

عزیزمممی مرسییی

سارا- آغاز راهی دیگر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:52 ق.ظ http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

سلام بر اطلس جان عزیز ...
چه خبرا؟! آزمون دکترا بسلامتی؟!
امیدوارم موفق باشی دختر خوب ...

سلام عزیزم
ازمون رفتم دیگه حالا ببینیم چی میشه!فعلا که در حال جذبم:)
برام دعا کن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد