در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

رمز پست پایین رمز وب فبله هر کدوم از دوستان ندارند بگن تا بدم

نظرات 4 + ارسال نظر
شقایق و حبیبی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

سلاممممممممممممممممم اطلسیییییییییی جونییی
واییییییییییییییییی مبارکتون باشه خونتون حرف نداره عزیزم
همه چیز خیلی خوب و مناسبه . ماشالله سلیقت هم که عالیییی
فقط من عکسای خودت و همسریت و تا حالا ندیدم دلم آب شد
راستی اطلسی جون اگه بخواهیم ته چین رو زیر برنجی که میخواهیم دم بیارم درست کنیم .یه پیمانه برنج و 1 ئونه تخم مرغ به نظرت کافیه ؟؟؟؟
همیشه خوش و خرم باشید دوست گلم

لطف داری عزیزم....عکسها که تاره؟نیس؟؟
منظورت اینه مرغ و بزاری زیرش؟یبار دسنور نوشتم هر پیمونه برنج 3قاشق ماست+یک تخم مرغ

ندا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

منم میتونم رمز عبور داشته باشم؟

شرمندم خانومی من نمیشناسمت

آمارین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

ما دوباره ده میلیون پول خوابوندیم بانک مسکن که سال اینده مهر واممون اماده میشه ولی با این قیمت خونه ها من کهمیگم اون بیست مییلون فقط پول دستشوییه خونه هه میشه:(((
اما الان اون ده میلیون بیشتر به دردمون میخوره تا بره بخوابه توی بانک.

بنظرتون اگه اوراق بخرین 2-3 تومن سود بیشتر الان بدین کهب شه خونه بخرین بهتر نیس؟تا اینکه سال بعد صبر کنین هم خونه گرونب شه هم ارزش پول کم بشه!؟!؟!؟

سارا(من وشوشو) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://shosho200.blogsky.com

سلام
میشه منم رمزتون رو داشته باشم؟
از وب قبلیتون ، میخونمتون
البته از طریق لینکای آمارین جون

گذاشتم خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد