در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

در بهشت رویا، بر بال باورها.

ای امید ناامیدی‌های من، برق چشمان تو همچون آفتاب، می‌درخشد بر رخ فردای من.

بعد از دوهفته کاری فورس و پیچیده و پر استرس و البته بسیار متفاوت با روتین هرروزه تصمیم دارم صبح دیرتر بیام ساعت راس 7 زنگ میزنه... و من که میدونم قرار نیس زود برم خواب از سرم میپره!!

و نور از لای کرکره پنجره اتاق میزنه توی چشمم...خونه مامانم...دیشب همسری شرکت بوده.حس خوبیه خونه مامان بابا بیدار شدن...و ساندویچ مامان و بیار یو بابا بت خرما بده با پای...

هنوز بدنم کوفته ست اما ذهنم تا حدی ازاد شد ازین کاری که یک سال منتظرش بودیم...و تموم شد به سلامتی همراه با تقدیدر و تشکر و لوح و احتمالا پاداش که خدا وکیلی منتظرش نیستم...مدیرم به اندازه کافی لطف داشته!


از حقوق فروردینم راضیم به نسبت!:)) و زدم تو کار پس انداز شدیــــــــــد!

بلیط خریداری شد....و با کارکرده ها بدنبال یه برنامه سفر هستیم که حتی ساعت هاشم مشخص باشه...


لیست مینویسم...از دیدنی ها...از بردنی ها...از خریدنی ها....از خوردنی ها....


روز پدر هم شنبه تعطیلی خوبی داره...یه پشتی طبی باراد برای بابا و یه ادکلن شریکی با خ ش برای پدر شوهر خریدیم...


از نوشتن دور شدم...خیلی حرفها توی ذهنم هست.اما به محض شروع یادم میره!!


نظرات 6 + ارسال نظر
قاصدک پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

حسابی خسته نباشی ..
اتفاقا منم چند روز قبل داشتم فکر میکردم چقدر دلم تنگ شده خونه ی مامان اینا از خواب بیدار بشم
من برای سفرتون خیلی هیجان زده ام ..

هر چند وقت یبار حس جالبیه
مرسی عزیزم
ایشالا شما هم به زودی برید

ویدا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ق.ظ

بازم ممنون بخاطر مهربونیت
ما که همچنان حقوق فروردینو نگرفتیم
ایشالا سفر خوش بگذره

میسییییییی
خواهش میکنم عزیزم

نفیس پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ http://diarynafiis.persianblog.ir

خدا رو شکر به خوبی برگزار شد.
هدیه پدرت و پدرشوهر مبارکه

:*

زهرای روزهای خوب پاییزی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:40 ق.ظ

پس کم کم عازم سفرید...خوش بگذره عزیزم...مسافرت فقط باید با لیست نویسی همراه باشه وگرنه یه دنیا کار ناتموم می مونه

قربونت عزیزممممممم:*
ایسالا به زودی برا یشما

نفیس چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

سال نوت مبارک با کلی تاخییر.

:*

عاطی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام اطلسی جان من بعد از مدتها اومدم صفحت رو باز کردم ایشالا به سلامتی سفر خوش بگذره . من مامان شدم حسابی مشغولم ایشالا خودتم هر وقت خواستید نی نی دار بشید و کاملا درگیر بچه .خوشحالم که هنوز مثل قبل مینویسی بچه ها خیلی کم پیدا شدن ایشالا سلامت و موفق باشی

خیلیییی مبارک باشه عزیزم حسابی خوشحال شدم...
همه ایمیل هارو باهم ایشالا میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد